Seks zabawy

Jak się bawić w łóżku? Seks zabawy.

AgaKAgaK - specjalista Tipy.pl
Seks zabawy nie tylko mogą wprowadzić powiew świeżego powietrza w waszej sypialni, ale pomogą również w odkryciu waszych ciał na nowo. Nie spodziewacie się nawet jak wiele jest zabaw z dzieciństwa, które można wykorzystać w sypialni. Tym razem zabawki z seks shopu nie będą absolutnie potrzebne.
1
Gra w seks kości

Jedyne, czego potrzebujesz to kości do gry, kawałka papieru i odrobiny wyobraźni. Niech każde z was na swojej kartce napisze w kolejności od jeden do sześć to, co chcielibyście, aby zrobił dla was wasz partner i nie chodzi tu absolutnie o umycie naczyń po obiedzie czy tygodniowy dyżur na wynoszenie śmieci. Może być to masaż stóp bądź coś bardziej pikantnego. Jedyne, co musicie zrobić to rzucić kostką i zrealizować numerek, na którym wypadnie.

2
Prawda czy wyzwanie

Jeśli nigdy nie graliście w tę grę to może być dla was naprawdę seksi niespodzianka. Wybierasz prawdę czy wyzwanie? To nie lada okazja, aby dowiedzieć się czegoś więcej o swoim partnerze. Wszystko, czego potrzebujesz do tej gry jest zdrowa wyobraźnia i popęd seksualny. Jeśli masz na tyle odwagi zapytaj ją o jej fantazje seksualne - ba, możecie pójść o krok dalej i od razu je zrealizować. Jeśli nie chcesz pytać lub rozmawiać o swojej przeszłości seksualnej ustalcie na samym początku, jakie tematy pomijacie w tej grze.

3
Siedem minut w niebie

Do tej gry potrzebujecie naprawdę niewiele. Jakąś seksowną bieliznę lub jej całkowity brak i ciemność. Niech twoja partnerka położy się wygodnie na łóżku, ale zanim to zrobi, niech zgasi światło i nastawi romantyczną muzykę. Twój partner niech się wkradnie do pokoju. Poznajcie się na nowo całkowicie po ciemku. Wyostrzą wam się wszystkie pozostałe zmysły a doznania będą jeszcze większe.

4
Zagrajcie w butelkę

Pewnie pamiętacie młodzieńcze czasy, kiedy to w piwnicach wstydliwi chłopcy i dziewczęta grali w butelkę. Kręcący musiał pocałować osobę, na której zatrzymała się butelkach. Tym razem nie użyjecie plastikowej butelki tylko tej po winie, które właśnie skonsumowaliście. Narysujcie krąg o średnicy dwa razy większej niż zatacza butelka. Podzielcie krąg na sześć części i w każdej narysujcie bądź napiszcie pozycję seksualną bądź czynność, którą osoba kręcąca będzie musiała wykonać.

5
Seksi twister

Jeśli nie graliście nigdy w tą grę to zasady są naprawdę proste. Gra składa się z planszy, na której znajdują się cztery rzędy kółek o różnych kolorach. Każdy gracz za pomocą losuje za pomocą planszy, którą częścią ciała ma dotknąć danego koloru na macie. Gracz nie może dotknąć żadnego innego koloru na macie, bo odpada. W tej grze weźmiecie udział tylko we dwoje. Zanim do niej przystąpicie rozbierzcie się do naga. Kto wie, jakie nowe pozycje razem stworzycie.

?

Wskazówki
* Cóż mogę więcej powiedzieć. Bierzcie się do gry! W tych grach żadne z was nie będzie przegranym. Rozkosz, jaką sobie zafundujecie wystarczy dla was obydwojga.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

życie seksualne
Jak uprawiać petting?
masturbacja mężczyzn - techniki

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane