Mężczyzna w łóżku

Techniki masturbacji

AgaKAgaK - specjalista Tipy.pl
Mężczyźni od zarania dziejów starają się najlepiej jak mogą dbać o swój „interes”. Wiadomo że głównymi prowadzącymi w tej „grze” jest palec wskazujący i kciuk. Niektórzy mężczyźni ograniczają się tylko i wyłącznie do tych dwóch palców aby spuścić z siebie trochę „pary”. Oczywiście jest wiele innych technik które mogą dać jeszcze większą przyjemność. Część mężczyzn przedkłada robótki ręczne nad normalny zdrowy stosunek z kobietą co oczywiście jest niewłaściwym postępowaniem i może prowadzić do różnych zaburzeń międzyludzkich a na pewno do niezadowolenia partnerki z życia seksualnego. Badania pokazują że reakcja chemiczna jaka wytwarza się w organizmie w momencie erekcji w trakcie masturbacji jest 400 razy słabsza niż gdyby odbywało się to w trakcie normalnego stosunku seksualnego. Przedkładanie masturbacji nad uprawianie seksu z kobietą wynika z wielu czynników – stres, przemęczenie czy lenistwo. W tym artykule absolutnie nie mam zamiaru krytykować tak zwanych robótek ręcznych bo przecież wszystko jest dla ludzi. Przyjemność z tego typu zaspokojenia erotycznego czerpią zarówno mężczyźni jak i kobiety. Mam zamiar przedstawić kilka technik które doprowadzą cię do jeszcze większej satysfakcji ale nie zapominaj o tym, że twoja ręka nigdy nie zastąpi kobiecego ciała i wyrazu twarzy kiedy kobieta szczytuje.
1
Nadgarstek plus kciuk

Idealną pozycją do tej techniki będzie gdy klękniesz na łóżku lub podłodze. Połóż dłoń na swoim penisie i zaciśnij ją owijając kciuk wokół niego w stronę włosów łonowych. Zacznij u samego szczytu a następnie przesuwaj dłoń w górę i w dół. Tempo przesunięć dostosuj do swoich reakcji.

2
Głęboki masaż moszny

Często niestety pozostawiane sobie samym a tak pragnące dotyku – jądra. Masaż moszny prowadzi no niesamowitych doznań. Zacznij masować penis i mosznę. Ręką trzymaj penisa a palec wskazujący skieruj na mosznę. Kciuk i palec wskazujący powinny najmocniej dotykać tych części ciała. Przesuwaj palec wskazujący w dół nie odrywając kciuka. Tempo narzuć sobie według własnych potrzeb. Masaż ten spowoduje delikatne przyjemne łaskotanie w okolicach jąder.

3
Wyżymanie

To mniej znana ale bardzo przyjemna technika. Można ją porównać do wyżymania mokrego prania kiedy to próbujesz kręcić dłońmi jedną stronę a drugą w przeciwną. Chwyć penisa dwiema dłońmi jedna u podstawy penisa druga na górze. Jedyne co ci pozostało to przekręcanie dłoni w różne strony. Jeżeli chodzi o siłę nacisku i tempo – dostosuj je do swoich potrzeb.

4
Dojenie

Nie chodzi o to abyś przeistoczył się w dojną krówkę która pasie się na łące. Nie wiem czy miałeś okazję kiedykolwiek doić krowę, jak nie to z pewnością widziałeś to na jakimś filmie. W tym wypadku z twojego penisa nie poleje się mleko ale sperma w niemałej ilości. Przesuwaj dłońmi raz prawą raz lewą w górę i w dół. Prędkość dostosuj do swoich potrzeb.

5
Dwiema dłońmi

Jedną ręką chwyć swojego penisa w podobny sposób jak w technice numer jeden. Przesuwaj ją w górę i w dół w wybranym tempie. Drugą dłonią masuj swoje jądra delikatnie ugniatając tak jakbyś używał piłeczki relaksacyjnej. Palcem drugiej ręki możesz delikatnie symulować męski punkt G który znajduje się między moszną a odbytem. Aby doznania były maksymalne w tej technice musisz leżeć na łóżku bądź na stojąco pod prysznicem.

?

Wskazówki
* Pamiętaj o jednym że normalnego stosunku z kobietą nie zastąpi nawet najlepsza masturbacja. Z drugiej jednak strony czas od czasu możesz zafundować sobie taką przyjemność. Technik masturbacji jest wiele i warto wypróbować każdą z nich aby wybrać najlepszą.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Jak uprawiać petting?
podniecona kobieta
prezerwatywy

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

almodovar
11.07.2016
Normalnego stosunku z kobietą... Zapominacie o gejach, dla których normalny jest wyłącznie stosunek z mężczyzną.
e
07.01.2015
to zboczone zachowania
bolko
21.03.2014
to można obejrzec jakie są techniki masturbacji :)