Miłość w łóżku

Jak wzmocnić mięśnie Kegla mężczyzn?

AgaKAgaK - specjalista Tipy.pl
Kontrolowanie wytrysku jest ogromnym i wstydliwym problemem dla wielu mężczyzn. Zastanawiają się nad tym jak nad nim zapanować i co zrobić aby móc prowadzić normalne życie erotyczne. Oczywiście jest rozwiązanie. Przede wszystkim musisz wypracować swoje mięśnie Kegla zwane inaczej mięśniami PC. Mięśnie Kegla pozwalają kontrolować przepływ moczu i nasienia a także twardość penisa podczas erekcji. Mięśnie te są bardzo ważne. Dobrze wyćwiczone dają pewność, że sprawność twojego członka będzie równie świetna w późniejszych latach z czym problem ma wielu mężczyzn. Dużym plusem możliwości ćwiczenia tych mięśni jest to że możesz je trenować praktycznie w każdej sytuacji i miejscu i nikt nie będzie o tym wiedział. Dzięki dobrze wyćwiczonym mięśniom Kegla będziesz miał o wiele lepszy seks, będziesz mógł kontrolować wytrysk a ilość nasienia będzie o wiele większa.
1
Co to są mięśnie Kegla

Mięśnie Kegla zwane również mięśniami PC to mięśnie położone dookoła kości łonowej oraz prostaty. Zlokalizowanie tego mięśnia nie jest takie trudne. Podczas erekcji spróbuj poruszać penisem – mięsień który za to odpowiada to właśnie PC, podobnie gdy oddając mocz w pewnym momencie zatrzymujesz jego strumień – to również mięśnie Kegla. Podczas tych prób możesz wyczuć ten mięsień dotykając palcami rejon między odbytem a moszną.

2
Ćwiczenia

Jednym z najprostszych sposobów ćwiczenia mięśni PC jest zatrzymywanie strumienia moczu, oraz zaciskanie odbytnicy. Wspaniałe jest to że mięśnie te możesz ćwiczyć praktycznie w każdym momencie a efekty widoczne są już po miesiącu.

3
Ćwiczenie 1

Zaciśnij i przytrzymaj mięsień Kegla przez 5 sekund. Rozluźnij i powtórz.

4
Ćwiczenie 2

Szybko zaciskaj i rozluźniaj mięśnie PC 10 razy.

5
Ćwiczenie 3

Zaciskaj i rozluźniaj mięśnie PC w długich i krótkich odstępach zaciskając je raz krócej raz dłużej.

6
Ćwiczenie 4

Napnij te mięśnie najmocniej jak możesz i trzymaj tak długo jak dasz radę ale nie krócej niż 2 minuty.

Pamiętaj że są to ćwiczenia wzmacniające dlatego też jak w przypadku innych mięśni musisz zaczynać od słabszych treningów i stopniowo je zwiększać. Zacznij od dwóch sesji na tydzień.

7
Ćwiczenie 5

Zaciskaj mięśnie PC przynajmniej 100 razy – w szybkim tempie zaciskaj i rozluźniaj.

8
Ćwiczenie 6

Dokręć jak to tylko możliwe – zaciskaj mięśnie Kegla na przynajmniej 20 sekund. Rób około trzydzieści sekund przerwy między seriami.

9
Ćwiczenie 7

Zaciskaj i rozluźniaj tyle razy ile chcesz – ten dzień jest powinien być dostosowany do twoich chęci i możliwości. Postaraj się aby sesja nie trwała krócej niż dwie minuty każdego dnia.

Po tych krokach powinieneś być w stanie zrobić minimum 200 powtórzeń.

10
Kiedy Ćwiczyć mięśnie Kegla?

Tak naprawdę mięśnie Kegla możesz ćwiczyć kiedy chcesz i gdzie chcesz a i tak nikt się nie zorientuje. Możesz jednak odmówić sobie napinania mięśni PC w kilku sytuacjach. Przede wszystkim w momencie gdy musisz się skupić na danej sprawie napinanie może cię rozkojarzyć. Najlepiej jednak te mięśnie ćwiczy się na wygodnej kanapie przed telewizorem bądź w samochodzie gdy czekasz na zielone światło.

11
Czy widać efekty ćwiczeń?

Oczywiście że od razu zorientujesz się że twoja praca nie poszła na marne. Dłuższe erekcje, twardszy penis i pełna kontrola nad wytryskiem to chyba niezbite na to dowody. Tak, wymaga to odrobiny czasu i pracy ale efekty są tego warte. Myślę, że te ćwiczenia są zdecydowanie lepsze od tabletek czy maści na działanie których również trzeba czekać a poza tym zatruwają twoją wątrobę.

12
Czego nie robić?

Przede wszystkim choć jest to kuszące nie przesadzaj z ćwiczeniami. Niekoniecznie efekty przyjdą szybciej i będą lepsze. Ludzie mają niestety tendencję do takiego myślenia. Podobnie jak w przypadku treningu innych mięśni musisz zaczynać od lżejszego treningu i stopniowo go wzmacniać. Jeśli w pewnym momencie nie dajesz rady przerwij sesję – nic strasznego się nie stanie. Ćwicząc mięśnie PC nie możesz wspierać się innymi mięśniami na przykład brzucha. Gdy masz z tym problem połóż się wygodnie na łóżku, rozluźnij się i zacznij od nowa.

13
Ćwiczenia Kegla dla kobiet

Ty już wiesz o świetnym wpływie wyćwiczonych mięśni Kegla na życie seksualne. Jeśli twoja kobieta nie jest jeszcze tego świadoma warto jest jej o tym powiedzieć, tym bardziej, że kobieta mająca wytrenowane mięśnie Kegla u siebie może jeszcze mocniej wpływać na wasz seks. Przede wszystkim jej orgazm będzie o wiele bardziej intensywny i będzie mogła nawet bez większej aktywności bioder stymulować twoim penisem poprzez zaciskanie mięśni.

14
Test

Zróbcie sobie test waszych postępów w ćwiczeniach mięśni PC. Najlepiej będzie to sprawdzić gdy ty wejdziesz w swoją partnerkę i bez poruszania się będziecie obydwoje napinać swoje mięśnie kegla. Twój twardy penis powinien delikatnie stymulować jej punkt G a napinanie mięśni przez nią powinno powinno delikatnie masować twojego członka.

Na twoją seksualność może wpływać wiele czynników. Sport, zdrowe odżywianie i umiejętność radzenia sobie ze stresem są bardzo ważne. Nie mniejszą jednak wagę mają mięśnie Kegla które oprócz lepszych erekcji dalą ci większy komfort psychiczny podczas stosunku z kobietą.

Strona 1 z 4

Powiązane porady

sex przez telefon
masturbacja mężczyzn - techniki
podniecona kobieta

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

lekarz
24.02.2017
zatrzymywanie moczu jest bardzo niezdrowe , nie powinno się praktykować takich rzeczy!
kodex
26.09.2016
Jeżeli dobrze rozumiem to te 7 ćwiczeń to jest sesja tak?? czy mam robić jedno ćwiczenie dziennie?? czy 7 ćwiczeń dziennie i 2-3 takie sesje w tygodniu??
;#
20.01.2015
A co jeśli nie potrafie poruszać penisem ;/ ?