Nakładanie cieni na powieki

Jak nałożyć cienie do powiek, aby podkreślić wyraz oczu?

UrodaUroda - specjalista Tipy.pl
Oczy są najbardziej wyróżniającą cechą. Pokazują kim jesteś i jak się czujesz. Ich prawidłowe pomalowanie podkreśli jeszcze bardziej ich wyraz. Jednym z najważniejszych kosmetyków do malowania oczu są cienie, które występują w postaci kremów i proszków.
1
3 cienie do powiek

Wybierz trzy cienie do powiek - jasne, średnie i ciemne, takie, które najbardziej pasują do koloru twoich oczu. Oczy niebieskie będą ładnie podkreślone przez cienie w kolorach niebieskich, złotych, brązowych i różowych. Do oczu brązowych pasują takie kolory jak brąz, miedź, beż, zieleń i złoto. Oczy zielone podkreślisz cieniami w kolorze purpurowym, zielonym i brązowym.Jeśli masz oczy piwne wybierz purpurę, róż, zieleń lub brąz. Aby najlepiej dopasować cienie do oczu musisz eksperymentować z różnymi kolorami i ich odcieniami.

2
Podkład i puder transparentny

Nałóż na twarz i powieki podkład pasujący do twojej karnacji. Następnie nałóż puder sypki transparentny. Dzięki temu cienie będą się lepiej rozprowadzać i dłużej się utrzymają na powiekach. Puder sypki również sprawi, że będzie ci łatwiej usunąć drobinki cieni z policzków.

3
Określ w jaki sposób nakładać cienie na oczy.

Są dwa główne sposoby ich nakładania. Pierwszy "okrągły" jest klasycznym sposobem zaś drugi to "skrzydlaty" - w tym przypadku nakładamy cień również na zewnętrznych krawędziach oczu. Oczy pomaluj na dwa sposoby, jedno tak, a drugie inaczej i określ, które wygląda lepiej.

4
Cienie do oczu
Okrągły kształt

1. Nałóż najjaśniejszy cień na powieki aż pod linię brwi. Najjaśniejszy cień da efekt rozświetlający oko i sprawi, że oczy będą wydawać się większe.
2. Nałóż średni odcień na całej powiece i wzdłuż dolnej powieki gdzie delikatnie go rozetrzyj.
3. Użyj najciemniejszego cienia, aby podkreślić linię rzęs. Kolor ten rozetrzyj w taki sposób, aby zatarła się granica między nim a cieniem o ton jaśniejszym.

5
Cienie do oczu
Kształt skrzydlaty

1. Nałóż najjaśniejszy odcień cienia do oczu na powieki aż pod linię brwi.
2. Na całe powieki nałóż średni odcień cienia do oczu. Nałóż niewielką ilość cienia na powieki dolne.
3. Najciemniejszy cień nałóż wzdłuż linii powiek zaczynając od ich środka, kierując się na zewnątrz oczu. Delikatnie wyjdź poza kącik oka. Za pomocą gąbeczki rozetrzyj granice pomiędzy poszczególnymi odcieniami cieni.

?

Wskazówki
* Kształt "skrzydlaty" wygląda najlepiej u młodych kobiet, u których skóra w zewnętrznych kącikach oczu jest jędrna. Kształt "okrągły" jest lepszy dla pań, które mają bardziej zwiotczałą skórę wokół oczu.
* Cień matowy będzie lepiej wyglądał niż cień błyszczący jeśli jesteś zmęczona.
* Cienie błyszczące uwydatniają zmarszczki i spuchnięte oczy.
* Do oczu głęboko osadzonych będą najlepsze cienie jaśniejsze, które optycznie je uwypuklą.
* Jeśli chcesz, aby twoje oczy wydawały się większe nałóż średni odcień na całe powieki i rozetrzyj go delikatnie w stronę skroni.
* Cienie do oczu mają żywotność około 2-3 lata. Wyrzuć wszystkie cienie, które są starsze.
* Zawsze używaj czystego pędzelka do nakładania makijażu.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

piwne oczy
odświeżanie tuszu do rzęs
korektor pod oczy

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane