Koci makijaż oczu (Christina Aguilera)

Jak zrobić koci makijaż oczu?

Mimusia96 - specjalista Tipy.pl
Koci makijaż oczu (Christina Aguilera)
1 z 11
Makijaż w stylu retro cieszy się ostatnio bardzo dużą popularnością i ma wiele fanek zarówno wśród młodych jak i dojrzałych kobiet. Koci makijaż doskonale uzupełni każdą stylizację i doda jej odrobinę pikanterii. Jego wykonanie nie wymaga wiele wysiłku i przy odrobinie wprawy nie sprawi wielu problemów. Ponadto pięknie podkreśli oko i przyciągnie spojrzenia wielu osób. Poniżej znajdziecie instrukcje, które pomogą wam krok po kroku poznać tajniki „makijażu z pazurem”.
1
Koci makijaż 1
Nałóż bazę pod cienie a następnie cień bazowy zbliżony kolorem do twojej karnacji. Nałóż na powiekę biały cień do oczu. Za pomocą cienkiego pędzelka 410 (r.6) nałóż delikatny różowy cień blisko linii rzęs po wewnętrznej stronie oczu.
2
Koci makijaż 2
Za pomocą tego samego pędzelka i czarnego cienia do oczu (wyczyść go wcześniej suchą chusteczką) zrób linię wzdłuż zgięcia powieki - od środka do zewnątrz.
3
Koci makijaż 3
Za pomocą pędzelka 480 (r. 12) nałóż na czarną kreskę odrobinę cienia do powiek w kolorze granatowym.
4
Koci makijaż 4
Zrób czarną kreskę eyelinerem wzdłuż górnej linii rzęs.
5
Koci makijaż 5
Za pomocą cienkiego pędzelka nałóż więcej czarnego cienia na linię zdjęcia powieki. Poprowadź ją bardziej na zewnątrz i do góry.
6
Koci makijaż 6
Dodaj więcej granatowego cienia.
7
Koci makijaż 7
Narysuj czarną kreskę eyelinerem na dolnej linii rzęs. Musi być ona tak długa, jak kreska na zgięciu powieki.
8
Koci makijaż 8
Nałóż odrobinę granatu na zewnętrzną część dolnej kreski.
9
Koci makijaż 9
Za pomocą cieniutkiego pędzelka nałóż biały eyeliner w żelu na wewnętrzny kącik oka. Następnie zrób białym eyelinerem linię wzdłuż wewnętrznej linii rzęs. Granice łączenia się białego eyelinera z czarnym rozetrzyj dodając odrobinę cienia w kolorze granatowym.
10
Koci makijaż 10
Dokładnie wytuszuj swoje rzęsy a następnie przyklej na nie sztuczne.
Strona 1 z 11

Powiązane porady

rozświetlona twarz
makijaż zielonych oczu
makijaż

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane