postacie w The West

Jak wybrać klasy postaci w The West?

Poszukiwacz przygód, budowniczy, zawadiaka a może żołnierz? Na to pytanie westowi gracze odpowiadają zwykle po osiągnięciu 10 poziomu postaci. Każda klasa postaci wymusza nieco inny styl gry (chociaż oczywiście można skonstruować budowniczego jako postać walczącą, czy też żołnierza jako budującego miasto). Stoisz właśnie przed takim wyborem? Przeczytaj o dobrych i złych stronach każdej z profesji.
1
Tradycyjna ścieżka rozwoju budowniczego wiąże się z rozdawaniem punktów tylko w jedną umiejętność-budowanie i całkowitym poświęceniem dla budowy miasta. Jest to więc gra nie wymagająca zbyt wiele czasu i uwagi. Jeśli jesteś człowiekiem zajętym, nie przeszkadza ci fakt, że inni gracze będą atakować cię po kilkanaście razy dziennie i czujesz, że budowanie to twoje powołanie, może być to dla ciebie dobry wybór. Po wybudowaniu miasta część osób o profesji budowniczy przekłada umiejętności w te związane z pojedynkami i oddaje swoim uprzednim prześladowcom.
2
Żołnierz, jako klasa postaci posiadająca bonus do taktyki, jest również dobrą opcją dla tych, którzy nie mogą spędzać na grze całego dnia, a jednocześnie chcą obronić się przed atakami. Wystarczy przeznaczyć kilka punktów umiejętności na rozwijanie umiejętności taktyka i pokonanie gracza tej klasy postaci staje się trudniejsze. Równie dobrze żołnierz sprawdza się jako postać fortowa, ponieważ posiada dodatkowy bonus do punktów życia. A więc na bitwach o fort większość tzw. „blokerów” to żołnierze, czasem z dodatkowo wykupionym kontem premium.
3
Zawadiaka to alternatywa dla graczy bardziej aktywnych, do czego predysponują też bonusy przypisane tej klasie postaci – większa szybkość oraz szybciej rosnąca motywacja do pojedynkowania się i większy zarobek z pojedynków. Dodatkowo posiada ciekawy bonus fortowy, dający szansę zadania trafienia krytycznego (zabiera 10% maksymalnej liczby punktów życia), dzięki czemu zawadiacy to często klasa postaci, która zbiera najwięcej doświadczenia za bitwy fortowe.
4
Największą dowolność w rozwoju postaci daje wybór klasy poszukiwacz przygód. Jednocześnie bonusy przynależne do tej klasy ukierunkowane są w zasadzie na znajdywanie przedmiotów i możliwość darmowego noclegu w hotelach będąc bez miasta, dlatego osoby, które wybierając tę klasę, wybiorą zarazem drogę pojedynków, mają nieco trudniejsze zadanie. W fortach bonus poszukiwacza sprowadza się do wysokiej szansy na uniknięcie trafienia (jeszcze wyższej w przypadku premium „premia postaci”), dlatego gra w fortach również może sprawiać satysfakcję. Osoby chcące przeznaczyć na grę minimum swojego czasu mogą stworzyć postać nastawioną na pracę z wysokim szczęściem i zająć się po prostu znajdywaniem przedmiotów.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

uzależnienie od gier komputerowych
The West
dziecko uzależnione od komputera

Komentarze (0)

* Pola wymagane