Skóra na szyi

Jak odmłodzić szyję?
Sooonia - specjalista Tipy.pl

Widziałaś to w przypadku wielu kobiet i prawdopodobnie myślisz, że z Tobą tak nie będzie, ale jeśli nie będziesz odpowiednio dbać o swoją szyję, istnieje duża szansa, że zestarzeje się ona dużo szybciej niż twoja twarz. Jest jednak sposób, aby utrzymać młody wygląd szyi i żaden z nich nie obejmuje operacji.
1
Zbyt wiele kobiet spędza dużo czasu wklepując w twarz wszystko, od drogich kremów do profesjonalnych maseczek, ale zaniedbują swoje szyje, aż do momentu kiedy jest za późno. Ale twoja szyja nie musi wyglądać staro w momencie gdy osiągniesz wiek 30 lat, jeżeli podejmiesz wszelkie działania i będziesz je uważnie stosować. Upewnij się, że Twoja szyja będzie nadal wyglądać młodo, pięknie i dystyngowanie aż do późnej starości. Jeśli będziesz przestrzegać tych prostych wskazówek, będziesz nosiła włosy spięte w kucyk prawie codziennie, po to aby pokazać swoją pięknie zadbaną szyję.

FAKT: Botox jest stosowany do usuwania zmarszczek na szyi.
2
Oglądaj telewizję w pozycji pionowej.

Następnym razem podczas oglądania telewizji, czy to w salonie lub sypialni, zwróć uwagę na swoją pozycję. Czy obniżasz podbródek do klatki piersiowej i siedzisz tak przez kilka godzin?

Jeśli taka pozycja stała się twoim zwyczajem, w końcu na szyi zaczną się rozwijać zmarszczki, a skóra może nawet zacząć obwisać.

Staraj się trzymać głowę wyciągniętą w górę przez cały czas. Jeśli kiedykolwiek widziałaś swoje zdjęcia, na których masz podwójny podbródek to prawdopodobnie dlatego, że ciągle opuszczasz głowę. Zacznij utrzymywać podbródek wysoko, a zaczniesz widzieć zupełnie nową Ciebie - i to pomoże Ci zachować młody wygląd szyi.

Utrzymywanie twojego podbródka w pozycji uniesionej, zapobiegnie tworzeniu się na szyi fałd i przedwczesnych zmarszczek. Tak więc zacznij zwracać uwagę na to w jakiej pozycji trzymasz brodę i unikaj jej opuszczania.

3
Traktuj swoją szyję tak jak traktujesz twarz.

Jeżeli traktujesz swoją twarz jak złoto każdego ranka i wieczora, a nie robisz tego samego w przypadku szyi, skończysz z gładką twarzą i starą szyją. I jeśli kiedykolwiek widziałaś kobietę przedstawiającą taką sytuację, wiesz że nie wygląda to ładnie.

Od tego momentu każdą przyjemność jaką zapewniasz swojej twarzy, musisz zapewniać również swojej szyi. Jeśli robisz sobie maseczkę, stosuj ją także na szyi. To samo tyczy się peelingu raz w tygodniu. A co najważniejsze, należy używać naprawdę wysokich filtrów SPF na szyi, aby zapobiec jej starzeniu się.

Skóra na szyi jest bardzo cienka i wrażliwa, i szybko się starzeje, jeśli nie jest odpowiednio chroniona przed promieniowaniem UV.

4
Ćwicz.

Powinnaś nie tylko regularnie rozciągać i ćwiczyć szyję, w celu uniknięcia sztywności i kontuzji, ale również powinnaś trenować całe ciało w celu utrzymania młodzieńczego wyglądu szyi.

Trening siłowy powoduje, że twoja szyja jest dostatecznie silna, aby udźwignąć ciężar, dodatkowo ulepszając rozwój mięśni szyi i poprawiając jej mobilność.

Podczas dni, kiedy nie wybierasz się na siłownię, pamiętaj, aby rozciągać kark, opierając głowę na ramieniu, potem w drugą stronę, a następnie nachylając się do tyłu i ku klatce piersiowej. Utrzymuj każdą pozycję przez około 30 sekund.

5
Pozostawaj szczupła.

Jest sprawą oczywistą, że jeśli wzrośnie masa ciała, istnieją spore szanse, że również twoja szyja przybierze dodatkowej masy. Zacznijmy od tego, że niepotrzebny przyrost masy ciała jest nieatrakcyjny, ale gdy do tego dojdzie "gruby kark",to nie będziesz należała do najszczęśliwszych.

Ćwiczenia (patrz wyżej) i zdrowe odżywianie się, zapobiegnie przybieraniu na wadze i powstaniu podwójnego podbródka i mięsistej szyi.

6
Masuj swoją szyję.

Jeśli możesz sobie na to pozwolić, chodź do kosmetyczki, co trzy miesiące i poproś ją o masaż szyi. Nie będzie Cię to to nic dodatkowo kosztować i będziesz niesamowicie zadowolona. Jeśli nie możesz pozwolić sobie na cztery zabiegi kosmetyczne w roku, wtedy zdecyduj się na samodzielny masaż szyi. Nałóż trochę balsamu na ręce i masuj szyję, kierując się ku górze. Spowoduje to pobudzenie krążenia krwi w szyi.

7
Śpij z wyciągniętą głową.

Jeśli masz tendencję do spania na wielu poduszkach, nadszedł czas, aby temu zaprzestać, ponieważ prawdopodobnie w rezultacie śpisz z zakrzywioną szyją. Do spania wybieraj płaską poduszkę, dzięki temu istnieją większe szanse, że twoja szyja będzie wyciągnięta przez całą noc.

Jeśli zakrzywiasz podbródek w dół w kierunku klatki piersiowej podczas snu, ostatecznie skończysz przedwczesnymi zmarszczkami na szyi. Poprzez obniżenie poduszki lub poprzez całkowity brak jej użycia, zauważysz, że twój zwyczaj zakrzywiania szyi ustąpi.

8
Zachowaj młody wygląd swojej szyi na zawsze.

Dorastając, jesteśmy skłonni myśleć, że będziemy wyglądać młodo na zawsze i czasami zaniedbujemy części naszego ciała, aż będzie za późno. Ale jeśli zaczniesz dbać o szyję w tym samym czasie, kiedy zaczniesz zamieszanie związane z pielęgnacją twarzy, będziesz w stanie utrzymać młodzieńczy wygląd na wiele lat.

Strona 1 z 3

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane