Seksowne usta

Jak urozmaicić seks?

Sooonia - specjalista Tipy.pl
Czy zaczynasz zauważać pewne ochłodzenie emocji w sypialni? Nie ma się czego wstydzić, po pewnym czasie ludzie zaczynają czuć się ze sobą wygodnie i zapominają o dreszczyku emocji oraz o tym, żeby próbować nowych rzeczy. Oto 7 prostych sposobów, by odzyskać dawny płomień i rozpalić swoje życie seksualne!
1
Wypróbuj nowe miejsce.

Jakiekolwiek, byle nie sypialnię. Spróbuj zmienić kilka rzeczy - nie uprawiaj seksu w łóżku, spróbuj innej płaskiej powierzchni w domu. Prysznic, blat, stół... możliwości są nieograniczone. Kiedy następnym razem twój ukochany wejdzie do domu po długim dniu w pracy, wypróbuj którąś z nich i powitaj go we właściwy sposób!

2
Wyślij pikantnego sms-a lub mail-a.

Czy Twój ukochany był poza domem cały dzień, albo pracuje do późna, lub po prostu jest ogólnie zajęty? Dlaczego nie wysłać mu pikantnego sms-a lub mail-a, tylko po to żeby wiedział, że podczas kiedy jego myśli są skupione na innych rzeczach, ty myślisz tylko o jednym! Jeśli czujesz się naprawdę odważna, wyślij seksowne zdjęcie. Możesz być pewna, że wróci do domu bardzo szybko!

3
Spróbuj nowej pozycji.

Czy często zdarza wam się, że zaczynacie od nowej pozycji, a potem wracacie do tej już wypróbowanej? Czas to zmienić! Kupcie kalendarz z inną pozycją na każdy dzień albo książkę, bądźcie kreatywni. Nie trzeba wyginać się jak precel, wystarczy upewnić się, że nie robicie tego samego za każdym razem. Odrobina różnorodności jest dobra!

4
Noc fantazji.

Wszyscy je mamy, dlaczego nie spróbować i nie wprowadzić w życie kilku waszych fantazji? Opowiedzcie sobie nawzajem o swoich fantazjach. Nie tylko będziecie szczerzy i otworzycie całą nową linię komunikacji, ale także uzyskacie coś, czego oboje chcecie. Tak więc zorganizujcie noc, podczas której będziecie mogli odkryć nawzajem nowych was.

5
Kup coś nowego, co mu się spodoba.

Sprawy wyglądają tak... Zaczynamy czuć się wygodnie i mijają czasy koronki i satyny, a ich miejsce zajmują mieszanki bawełny. Tak więc, porzuć je i zastąp czymś, czego prawie nie widać, w kolorze, który jemu się spodoba. To proste i łatwe oraz po prostu dodaje trochę pikanterii.

6
Buduj oczekiwanie.

Kiedy on da Ci rano pocałunek na pożegnanie, a ty masz plany, aby zobaczyć go tej samej nocy, pobudź go trochę, tak aby wracał do ciebie w pośpiechu. Złap go za krawat lub koszulę i przejmij kontrolę. Daj mu ekscytujący pocałunek sprawiający, że ​​zapragnie więcej. Następnie, wyszeptaj mu do ucha, że ​​nie możesz się doczekać aby skończyć to, co wcześniej zaczęliście. To z pewnością rozpali płomień.

7
Użyj rąk.

Ściśnij jego pośladki, potrzyj jego plecy, gdy będziesz przechodzić obok. Rób wszystko, co wprowadzi trochę fizycznego kontaktu. Nie masz się czego wstydzić. Sięgasz po prostu po swoje. Więc nie krępuj się i pozwól, aby on robił to samo.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

sex przez telefon
gra wstępna
gra wstępna

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

#19293
30.04.2013
Polecam użycie kostek lodu, truskaweczki i kremu.. a także seksownej bielizny.Polecam także włożenie szpilek i użycie pięknie pachnącej perfumy jednak nie agresywnie.Polecam zabawy wymyślone przez zainteresowanych i cudowne pieszczoty.
karolina
25.10.2012
Od jakiegoś czasu nie układa wam się w łóżku i podejrzewasz, że partner cię zdradził? Dowiedz się prawdy, badając go na wariografie! Jeśli jesteś zainteresowana, prześlij nr telefonu na program(małpa)onet.com.pl