Kamera w budce

Jak zainstalować kamerę w budce lęgowej?

Sooonia - specjalista Tipy.pl
Świadomość, że ptaki używają twojej budki lęgowej do stworzenia rodziny jest wspaniała, ale wyobraź sobie, że mógłbyś podglądać jak to się odbywa. Miniaturowe kamery są już dostępne i pozwolą Ci to zrobić. Kamery są niedrogie i są dostępne w formie zestawu, nie wymagają żadnych szczególnych umiejętności, aby je zainstalować. Kiedy kamera jest na miejscu, można oglądać jak toczy się prawdziwe życie na ekranie telewizora. Zobacz nasze praktyczne porady na temat tego jak zrobić budkę lęgową, idealną do umieszczenia w niej kamery filmującej ptaki.
1
Instalowanie kamery w budce 1
Kamera jest podłączona do kabla, który najlepiej jest przewlec przez otwór z boku budki. Użyj wiertła, które robi dziurę na tyle szeroką, aby możliwe było przeprowadzenie przez nią kabla i jego podłączenie.
2
Instalowanie kamery w budce 2
Ostrożnie przełóż kabel do skrzynki przez otwór, który wywierciłeś. Upewnij się, że nie uszkodzisz wtyczki poprzez przekładanie jej na drugą stronę - w razie potrzeby poszerz otwór.
3
Instalowanie kamery w budce 3
Zaznacz pozycję kamery zgodnie z instrukcją, aby upewnić się, że będzie skoncentrowana na odpowiednim miejscu. Wywierć małe otwory, tak aby śruby weszły w prosty sposób. Następnie przykręć kamerę do ściany budki lęgowej.
4
Instalowanie kamery w budce 4
Podłącz kamerę zgodnie z instrukcją i podłącz kabel do telewizora, aby sprawdzić ostrość. Zabezpiecz przewód za pomocą zacisków, aby zapobiec jego wyciągnięciu, powieś budkę i ciesz się przedstawieniem.

Powiązane porady

ekologia
karmnik dla ptaków

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Ewa
06.09.2012
Gdzie można kupić takie małe i tanie kamerki do budek?