kompostownik

Jak zbudować kompostownik?

Sooonia - specjalista Tipy.pl
Zrób kompostownik, aby osiągnąć satysfakcję z przemieniania odpadów kuchennych i ogrodowych, w bogaty, kruchy kompost. W ten sposób rośliny i uprawy będą się rozwijać – więc spraw żeby były one zadowolone.
1
Kompostownik 1
Wyczyść obszar, w którym zamierzasz umieścić kompostownik i, jeśli to konieczne, wygładź grunt przy pomocy łopaty i grabi.
2
Kompostownik 2
Weź drewnianą kratkę i ustaw ją na długiej krawędzi tworząc tylną krawędź kompostownika. Przepchnij drążek przez dwie warstwy kratki po jej obu końcach, używając młotka do wbicia ich mocno w ziemię – na głębokość 20-30cm.
3
Kompostownik 3
Umieść pozostałe dwie kratki pod kątem prostym do pierwszej, aby stworzyć boki kompostownika, zbijając je ciasno w rogach, tak aby zapobiec wysypywaniu się kompostu przez szczeliny. Utwierdź w miejscu za pomocą palików, wbijając je w każdym rogu, tak jak w kroku 2.
4
Kompostownik 4
Aby utrzymać stabilną strukturę, połącz kratki ze sobą w każdym rogu, za pomocą druta. Przytnij wierzchołki palików za pomocą piły ręcznej.
5
Kompostownik 5
Za pomocą druta przyczep ostatnią kratkę z przodu kratki po prawej stronie, aby zrobić bramkę – będziesz musiał ją otworzyć, jeśli będziesz chcieć dostać się do kompostu - i rozpocznij wypełnianie kompostownika odpadami z ogrodu i kuchni.
?

Wskazówki
* Dodawaj coroczne chwasty do kompostownika, ale należy unikać wprowadzania do kompostu bylin takich jak na przykład perz..
* Nakryj kompostownik dywanem, aby go ogrzać i przyczynić się do przyspieszenia procesu kompostowania.

Powiązane porady

sposób na osy
drzewo owocowe
alergia

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane