Szkolna miłość

Jak zwrócić na siebie uwagę chłopaka ze szkoły?

Sooonia - specjalista Tipy.pl
Szkolna miłość
1 z 8
OK, a więc znasz naprawdę przystojnego chłopaka, w którym od dawna się podkochujesz, ale on nawet nie pamięta twojego imienia? Cóż, nie przejmuj się, bo niebawem on przeżyje szok swego życia! Dzięki poniższym sprawdzonym i prawdziwym wskazówkom, nie tylko zacznie cię zauważać, ale dodatkowo będzie się zastanawiać, gdzie byłaś przez całe jego życie! Czytaj dalej ...
1
zwracanie uwagi chłopaka - krok 1
Zrób wrażenie.

Jest rzeczą oczywistą, że pierwsze wrażenie jest bardzo ważne. Chociaż nie musi to być ostatnie wrażenie, to na pewno ma ono wpływ na to jak ludzie będą cię postrzegać. Także postaraj się wywołać jak najlepsze wrażenie, a znajdziesz się na najlepszej drodze do sukcesu!

2
zwracanie uwagi chłopaka - krok 2
Ubieraj się ładnie.

W tym miejscu należy podkreślić, że wiele nastolatek w dzisiejszych czasach ubiera się według jednej z 3 kategorii, czyli: niechlujnie, zbyt wyzywająco lub za bardzo dojrzale jak na swój wiek. Upewnij się, że nie należysz do żadnej z tych kategorii! Są lepsze sposoby, aby zwrócić na siebie uwagę facetów, niż pokazywanie wszystkich swoich damskich atutów i możesz też ubrać się z klasą, nie wyglądając przy tym na 30 lat. Natomiast ubieranie się tak jakby zupełnie nie obchodziło cię to jak wyglądasz sprawi, że staniesz się praktycznie niewidoczna.

3
zwracanie uwagi chłopaka - krok 3
Poznaj jego przyjaciół.

Oczywiście czasami kiedy chłopak Ci się podoba, będziesz czuła się dziwnie i niezręcznie podchodząc do niego i zaczynając rozmowę. Ale możesz zadziałać w taki sposób z jego przyjaciółmi, prawda? Postaw sobie za cel, że będziesz z nimi częściej rozmawiać, a może spędzać również trochę czasu. Istnieją szanse, że będą opowiadać więcej o tobie w towarzystwie twojej sympatii i tym sposobem może uda ci się przetrzeć szlaki!

4
zwracanie uwagi chłopaka - krok 4
Dowiedz się, dlaczego go lubisz.

Czy to przez jego talent? Jego poczucie humoru? Jego przywódczą postawę? Zwróć uwagę na jego dobre cechy i rzeczy, którymi się szczyci, a następnie zacznij komentować pozytywnie te cechy charakteru i daj mu znać, że ci się podobają. Mężczyźni lubią, gdy głaszczemy ich ego, a jaki znasz lepszy sposób na to, żeby facet cię zauważył, niż to, żeby dać mu do zrozumienia, że ty zauważasz w nim dobre rzeczy?

5
zwracanie uwagi chłopaka - krok 5
Zajmij się jednym z jego hobby.

Co z tego jeśli nie jest to coś, co od razu wybrałabyś dla siebie? Nigdy się nie dowiesz, dopóki nie spróbujesz, prawda? Poza tym, jeśli on kocha siatkówkę, a ty dołączysz do drużyny, będziesz miała doskonały pretekst, aby przebywać częściej w jego towarzystwie oraz zapewni to waszej dwójce dodatkowy temat do rozmowy.

6
zwracanie uwagi chłopaka - krok 6
Poproś go o pomoc.

Mężczyźni uwielbiają czuć się potrzebni. Tak to już jest z facetami. Poproś go, żeby pomógł Ci coś przenieść coś ciężkiego albo żeby pomógł ci w matematyce. A jeśli dasz mu znać, że cenisz jego pomoc, piekąc dla niego pyszne ciasteczka, zarobisz dodatkowe punkty!

7
zwracanie uwagi chłopaka - krok 7
Uśmiechaj się.

Uśmiech powoduje, że twarz jest promienna. Pewność siebie jest numerem jeden wśród sekretów piękna każdej młodej dziewczyny. Więc używaj jej często i w dużych dawkach! Uśmiechają się do każdego, nie tylko do niego. Nie chcesz wydawać się fałszywa lub płytka. Bądź naprawdę szczęśliwa i pewna siebie, a każdy facet cię zauważy!

?

Wskazówki
* Twoje nastoletnie lata są bez wątpienia najlepszym etapem w twoim życiu! Nie spędzaj każdej sekundy każdego nowego dnia martwiąc się o to, czy może dziś facet cię zauważy. Jeśli wypróbowałaś wszystkie powyższe sposoby i nic nie działa, nie zniechęcaj się! Ciesz się życiem tu i teraz, a nadejdzie twój moment, już wkrótce!

Strona 1 z 8

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (5)

* Pola wymagane

Kasia
02.02.2017
Jak to nie takie łatwe...
Polecam
19.12.2016
Tnij sie jak Patryk
Lord
04.03.2016
Co to za gówniane stereotypy? Kuźwa, kobieta może nosić ciężary i być dobra w matematyce, a facet może piec ciasteczka!
Kornel
09.12.2012
Wg mnie kazdy facet poleci na cos takiego
natalia135792468
21.08.2012
ja ta prubowałam i sie nw udało;(