Depilator Braun

Jak wyczyścić depilator?
Sooonia - specjalista Tipy.pl

Utrzymanie depilatora w czystości jest bardzo ważne ze względu na możliwość wystąpienia różnych zakażeń i chorób skóry. Poniżej przedstawiam proste wskazówki, które pomogą ci wyczyścić swój depilator.
1
Pędzelek do czyszczenia depilatora
Zmieć nadmiar włosów z depilatora za pomocą cienkiego pędzelka. Większość depilatorów posiada w zestawia taki pędzelek, ale jeśli nie, możesz wykorzystać jakiś zwykły mały pędzelek malarski.
2
Użyj sprężonego gazu, aby pozbyć się włosów z depilatora. Jest to produkt, sprzedawany w puszcze, którego powszechnie używa się do czyszczenia komputerów. Jest to również doskonały sposób na wydmuchanie z depilatora nadmiaru włosów, które pozostały w nim po użyciu pędzelka. Skorzystanie z załącznika w kształcie słomki, dodatkowo pomoże Ci dostać się w głąb depilatora, dzięki czemu proces usuwania włosów będzie jeszcze łatwiejszy.
3
Po usunięciu całego nadmiaru włosów z depilatora, należy użyć wacika zwilżonego alkoholem salicylowym, aby przetrzeć nim ostrza. Upewnij się, żeby obrócić ostrza, tak aby wszystkie zostały dokładnie oczyszczone.
4
Pozwól depilatorowi wyschnąć. Kiedy depilator będzie już suchy, można w końcu założyć zatyczkę. Zakładanie pokrywki na depilator będzie na bieżąco utrzymywać urządzenie wolne od kurzu i zanieczyszczeń, aż do następnego użycia.
?

Wskazówki
*  Odpowiednie dbanie o twój depilator pomoże ci utrzymać go w dobrym stanie na długi czas.
*  Czyszczenie depilatora powinno być wykonywane przez dorosłych.
*  Przechowuj materiały w miejscu niedostępnym dla dzieci.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane