Apetyt na jedzenie

Jak zmniejszyć apetyt na jedzenie?

Sooonia - specjalista Tipy.pl
Apetyt na jedzenie
1 z 12
W tym sezonie walcz z tłuszczykiem, zwracając trochę większą uwagę na dietę. Dokonując kilku prostych wyborów podczas planowania posiłków, możesz zrobić wiele dobrego dla swojego ciała. Pierwszą ważną rzeczą podczas rozpoczynania diety jest ustawienie sobie celu do osiągnięcia. To daje więcej psychicznej determinacji do walki z głodem i pragnienie dokonywania właściwych wyborów żywieniowych.
1
zmniejszenie apetytu - krok 1
Głód.

Głód nie jest groźnym przeciwnikiem podczas odchudzania, choć może się nim wydawać. Istnieje wiele strategii, które pomogą go zmniejszyć: unikanie rafinowanych węglowodanów, wystawianie skóry na naturalne światło słoneczne, regularne picie dużych ilości wody i duża ilość błonnika w diecie. Ale nie ma niczego, co absolutnie wyeliminuje głód. Najważniejsze jest to, że jeśli masz zamiar schudnąć, to doświadczysz głodu w tym czy innym czasie. Jest to szczególnie ważne dla tych, którzy angażują się w trening siłowy. Liczy się to, co zrobisz ze swoim głodem i jak sobie z nim poradzisz. Głód jest normalną ludzką reakcją na zmniejszenie zużycia kalorii.

Problemem, na jaki napotyka większość ludzi, gdy poczują głód jest fakt, iż czują oni że jest to pewnego rodzaju niebezpieczeństwo. Czują się jakby umierali, podczas gdy w rzeczywistości, ciało sygnalizuje jedynie, że ​​nie ma na tyle kalorii, aby dodać nowy tłuszcz do tych zapasów tłuszczu, które już istnieją. Pierwsze uczucie głodu jest tak naprawdę bardziej czymś w stylu fałszywego alarmu, niż czymś przez co powinno się czuć zaniepokojenie, jest to coś, czego trzeba być świadomym i co trzeba mieć pod kontrolą.

2
zmniejszenie apetytu - krok 2
Pij rosół.

Oprócz wody, można również spróbować picia bulionu z warzyw z małym stężeniem sodu i nie zawierającego ekscytotoksyn. Są to składniki, które powodują zaburzenia neurologiczne, ponieważ prowadzą do nadmiernego pobudzenia i uszkodzeń komórek nerwowych. Te składniki to MSG, ekstrakt drożdżowy, drożdże, hydrolizowane białka roślinne i inne podobne składniki.

3
zmniejszenie apetytu - krok 3
Pij zieloną herbatę.

Zielona herbata jest silnym środkiem zmniejszającym apetyt i to także w pełni naturalny spalacz tłuszczu, który pomaga spalać nawet o 43% więcej tłuszczu. Zawiera też wiele antyoksydantów i witamin, a dodatkowo nie wymaga dodatku cukru i śmietanki, które tak chętnie dodajemy do kawy.

4
zmniejszenie apetytu - krok 4
Jedz kolorowe i bogate w błonnik owoce i warzywa.

Jedz owoce i warzywa liściaste takie jak: jabłka, sałata, kapusta, marchew, seler i wszelkie inne, które lubisz. Te warzywa są najlepiej trawione kiedy są surowe, ale mogą być również blanszowane lub lekko gotowane na parze. Podczas blanszowania warzyw najważniejsze jest upewnienie się, że są one ogrzewane do momentu kiedy kolor staje się bardziej żywy, a warzywa wciąż pozostają chrupiące. Twoje ciało będzie potrzebować więcej czasu, aby strawić nie ugotowane lub chrupiące warzywa, pozostawiając na dłużej uczucie sytości.

5
zmniejszenie apetytu - krok 5
Postaw na błękit.

Otoczenie się niebieskimi kolorami może także pomóc schudnąć. Tak więc, jedz z niebieskich talerzy! Może to zabrzmi dziwnie, ale badania wykazały, że niebieski jest naturalnym kolorem tłumiącym apetyt, a więc staraj się używać niebieskiego srebra, niebieskich serwetek itp. Czerwony, żółty, pomarańczowy jak wykazują badania zwiększają apetyt i sprawiają, że jemy więcej.

6
zmniejszenie apetytu - krok 6
Używaj przypraw.

Korzystanie z cynamonu, goździków lub imbiru podczas przyprawiania potraw, zamiast używania do tego cukru i soli, pomoże Ci schudnąć. Obniżenie zapotrzebowania na słodkie i słone smaki, sprawi że będziesz mieć większą ochotę na bardziej naturalne smaki żywności. Dodatkowo, cynamon, goździki i imbir będą zmniejszać łaknienie na cukier i wahania nastroju, poprzez obniżenie poziomu cukru we krwi. Ostre pokarmy mogą zmniejszyć apetyt poprzez zwiększenie w organizmie poziomu noradrenaliny.

7
zmniejszenie apetytu - krok 7
Jedz ogórki kiszone.

Kiszone ogórki mogą być bardzo smaczną przekąską, nie zawierającą wysokiej ilości kalorii. Nie wszystkie ogórki są tworzone jednakowo. Unikaj tych z barwnikami i dodatkiem cukru. Powinno ci zależeć na zupełnie naturalnych kiszonych ogórkach, które są bez sztucznych barwników i mają bardzo niską liczbę kalorii. Cały słoik ogórków może wynieść tylko 50 kalorii! Przy okazji, podczas gdy jesz ogórki, to doskonały czas, aby uzupełnić trochę poziom wapnia i suplementów mineralnych w organizmie. Kwasowość ogórków przyspieszy wchłanianie wapnia.

8
zmniejszenie apetytu - krok 8
Przyjmuj wapń.

Badania wykazały, że kobiety, które spożywają suplementy wapnia lub zjadają co najmniej 1 porcję nabiału dziennie (jak jogurt, chude mleko, lub ser o niskiej zawartości tłuszczu) przez około 2 tygodnie przed miesiączką, znacznie obniżają swój apetyt na złe węglowodany, przyczyniające się do wzrostu masy ciała, podczas PMS. Spożycie wapnia w postaci produktów mlecznych lub suplementów jest również ważne dla wytrzymałości kości, metabolizmu komórek i ogólnego stanu zdrowia.

9
zmniejszenie apetytu - krok 9
Jedz białko.

Upewnij się, że co najmniej 30% twojej diety składa się z białka. Można to zrobić poprzez zaczynanie dnia od zjedzenia jajka. Badania wykazały, że jajko na śniadanie, sprawiało, że ludzie z nadwagą czuli się bardziej syci w ciągu 24 godzin niż po zjedzeniu śniadania opartego na rogaliku, o tej samej ilości kalorii. Dodatkowo po 8-tygodniowych badaniach stwierdzono, że ludzie, którzy jedli śniadanie składające się z jajka zjadali 330 kalorii mniej w ciągu dnia. Ludzie, którzy dostawali na śniadanie jajka zamiast bułeczki stracili o 65% więcej masy ciała i spalili 16% więcej tłuszczu. Można również ugotować jajka na twardo i przechowywać je w lodówce przez okres do jednego tygodnia. Aby jeszcze szybciej móc przygotować sobie przekąskę, trzymaj obrane ze skorupki jajka na twardo w misce z zimną wodą w lodówce.

Spróbuj koktajli z białka (z prawie zerową ilością kalorii) i węglowodanów lub dodaj do płatków owsianych na przekąskę białko serwatkowe o smaku wanilii (kupisz je tutaj).

10
zmniejszenie apetytu - krok 10
Zmniejsz apetyt poprzez sen.

Nauka skupiająca się na badaniu snu pokazuje, że niedostarczanie organizmowi wystarczającej ilości snu sprawia, że ​​ciało uwalnia hormon stymulujący apetyt, grelinę. Postaraj się, aby dostarczać swojemu organizmowi przynajmniej 7 godzin snu, dzięki czemu obniżysz poziom greliny oraz zwiększysz poziom leptyny - hormonu spalającego tłuszcz i tłumiącego apetyt.

11
zmniejszenie apetytu - krok 11
Ćwicz.

Regularne ćwiczenia zmniejszają poziom greliny i stymulują hormon leptyny w pętli sprzężenia zwrotnego, wysyłając do mózgu informację, że jesteś pełny i należy przestać jeść.

Strona 1 z 12

Powiązane porady

Właściwości herbaty Uulung
Poranne picie kawy
Kimchi

Podobne porady

Komentarze (13)

* Pola wymagane

adammuk60
17.07.2015
Ty moderator coś ci nie na rączkę?Dlaczego nie puszczasz moich komentarzy?
adammuk60
17.07.2015
Środki hanujące apetyt to bzura i niezrozumienie pewnych procesów.To orgaznizm SAM powinien to regulować.Oczywiście nie ma problemu z tym jeśli jemy ze stołu czyli optymalnie,ponieważ NIC tak jak tłuszcze nie SYCĄ.Tylki ci durnie nazywani dietetykami każą wam je omijać.Wiadomo dlaczego.Przecież ONI na was zarabiają!Im więcej bedziecie do nich przychodzić tym więcej.Pamiętajcie naiwniacy.
adammuk60
17.07.2015
A dlaczego bulion z warzyw jak oniebo lepszy jest z kurczaka (oczywiąście wiejskiego) z dodatkiem wołowiny?
Roman R
23.02.2015
Co jednak zrobić aby przytyć? Oczywiście kontynuując wytężoną pracę fizyczną, seks i życie pełne niespodzianek. Kto mi odpowie?
KasiaSzulik
23.02.2015
Najprościej sięgnąć po środki hamujące apetyt. Acetomale również tak działa. Dobrym sposobem jest także jadanie obwitego śniadania, wtedy w ciągu dnia apetyt nie jest aż tak wielki. :)
Roman R
21.09.2014
Apetyt mi dopisuje, co jednak zrobić aby przytyć. Otyli wystarczy, że przestaną jeść, a ja co mam zrobić?
Anna
21.09.2014
Ja polecam sprawdzone porady od sławnej dietetyczki Gillian McKeith, Dieta oparta na zdrowym odchudzaniu. Jakiś czas temu była w Dzień dobry TVN zaproszona przez Rusin
as
21.09.2014
jak się kisi ogórki bez soli?
markizak
20.09.2014
Nie rozumiem, które ogórki kiszone nie mają soli? Unikać ogórków kiszonych zawierających cukier i SÓL?!
Majka
20.09.2014
nie łudź się że jakiś Control ci pomoże - tylko zaszkodzi. wyciągnie kasę z kieszeni i narazi na inne choroby...