Leżąca kobieta

Na co mężczyźni zwracają uwagę?·

Sooonia - specjalista Tipy.pl
Leżąca kobieta
1 z 11
Więc, jakie to rzeczy, na które chłopaki najpierw zwracają uwagę? Wierz lub nie, ale przystojniak, którego dostrzegłaś od razu w rogu kawiarni nie jest wcale całkowicie pochłonięty swoją książką. On ci się przygląda! Możesz nie być tego świadoma, ale on zauważa wszystko w Tobie. W internetowej ankiecie, mężczyźni przyznali, że istnieje kilka oznak, że daną dziewczynę warto poznać trochę lepiej. Chociaż niektóre z rzeczy, które faceci zauważają u dziewczyny, mogą być oczywiste, inne są bardzo subtelne! Gotowa do przemycenia mu którejś? Jeśli wiesz, na czym będzie najpierw skupiał swoją uwagę, możesz poświęcić trochę więcej czasu i podszkolić się w tych obszarach! Oto lista 10 rzeczy, które mężczyźni zauważają podczas pierwszego spotkania!
1
Piękne włosy
Lśniące loki.

Zazwyczaj, kiedy facet widzi dziewczynę, jego oczy automatycznie kierują się na jej twarz, a następnie się zastanawia, czy jest ona dla niego ładna i czy mu się podoba. Ale co, jeśli jego pierwszy rzut oka na Ciebie będzie miał miejsce, kiedy będzie on stał za tobą? Niektórzy mężczyźni twierdzą, że mogą stwierdzić, czy dziewczyna jest ładna, czy nie jedynie spoglądając na tył jej głowy! Chcesz wiedzieć, jak? Jej włosy! Włosy dziewczyny są idealnym wskaźnikiem tego w jaki sposób dba ona o siebie i jak się prezentuje. Upewnij się, że Twoje włosy są błyszczące i sprężyste. Nawet jeśli nie masz czasu na kręcenie loków codziennie, upewnij się przynajmniej, że są czyste i dobrze wyczesane. Twoje włosy powinny wyglądać niebiańsko i być w dotyku jak jedwab!

2
Postawa ciała
Doskonała postawa.

Dziewczyna, która nosi głowę wysoko i stoi prosto wysyła swoją postawą wiadomość. Mówi: "Hej, jestem pewna siebie, swobodna i sexy. Jestem dziewczyną, którą chcesz poznać!" To jedna z rzeczy, którą faceci od razu zauważają w dziewczynie! Pomyśl, jak wygląda ktoś niedbale zgarbiony z przykurczonymi ramionami? Czy chciałabyś poznać kogoś, kto chodzi jakby nosił ciężar świata na swoich barkach?

3
Przyjaciele
Twoi przyjaciele.

Co ciekawe, towarzystwo, w którym obraca się dziewczyna ma duży wpływ na pierwsze wrażenie, które robi. Znasz powiedzenie "Kto z kim przestaje, takim się staje"? Cóż, to prawda! W większości przypadków, jeśli dziewczyna ma głośnych, marudnych, snobistycznych lub niemiłych znajomych, facet może przyjąć takie samo wrażenie o niej, nawet jeśli na początku przyciągnęła ona jego uwagę. Ale jeśli dziewczyna wydaje się być mocno związana z grupą przyjaciół, którzy zdają się doskonale bawić w swoim towarzystwie, to wysyła ona sygnał, że jest naturalna i troskliwa. To jedna z rzeczy, którą mężczyźni zauważają od pierwszej chwili i od razu uwielbiają!

4
Piękna kobieta
Twoje usta.

Całowanie okazało się być jednym z największych na świecie sposobów na złagodzenie stresu i badania pokazują, że większość ludzi spędza około 20,160 minut życia na wykonywaniu tej czynności! Wow! Nic więc dziwnego, że jedną z rzeczy, na którą chłopaki o razu zwracają uwagę są usta. Czy są one miękkie i gładkie? Czerwone lub różowe? Lśniące i stworzone do całowania? Możemy się założyć, że będzie się on nad tym zastanawiać, dopóki tego nie sprawdzi, więc dlaczego nie zafundować mu słodkiej niepewności? Twoje usta powinny być gotowe do pocałunku za każdym razem kiedy wychodzisz z domu!

5
Dziewczyna tańcząca na drodze
Idealne ruchy w tańcu.

Dziewczyna, która potrafi tańczyć pokazuje, że jest pewna siebie i dobrze się czuje w swojej skórze oraz wie jak się dobrze bawić. Dodatkowo szaleństwo na parkiecie sprawia, że ​​dziewczyny nie da się nie zauważyć! Więc następnym razem, gdy będziesz wywijać na parkiecie, pamiętaj, że jesteś obserwowana i staraj się dobrze bawić! Nie przesadzaj i nie udawaj, po prostu staraj się czerpać z tego prawdziwą przyjemność. Chłopak na pewno zauważy dziewczynę, która potrafi się dobrze bawić!

6
Rzeczy z torebki
Co masz przy sobie.

Wierz lub nie, ale torebka i inne rzeczy, które nosisz ujawniają wiele o Twojej osobowości! Dziewczyna, która niesie ze sobą ogromną torebkę pełną przyborów do makijażu i innych rzeczy, jest najprawdopodobniej zainteresowana wydawaniem dużych pieniędzy. Dziewczyna, która ma ciekawe książki albo puzzle pod ręką, ma zapewne fajną osobowość i uwielbia się uczyć. Dziewczyna z jaskrawym różowym telefonem w ręku jest prawdopodobnie wesoła i słodka i miło się przebywa w jej towarzystwie! Dziewczyna, która w ogóle nie ma przy sobie torebki jest zdystansowana, niefrasobliwa i spokojna. Dziewczyna, która nosi ze sobą pastę do zębów, dezodoranty w podróżniczej wielkości jest zawsze przygotowana na wszystko. I tak, faceci dostrzegają takie rzeczy, drogie panie!

7
Piękna dziewczyna
Twój uśmiech.

To oczywiste! Bez względu na to jak to wydaje się ograne i oczywiste, faceci zauważają najpierw dziewczyny, które się uśmiechają. I większość z nich może stwierdzić, czy jest to naturalny prawdziwy uśmiech, czy fałszywy i wymuszony. Facet może dostrzec prawdziwy uśmiech z odległości kilometra, więc zafunduj sobie kilka zabiegów wybielania zębów i miętówki odświeżające oddech oraz przygotuj się, aby błyszczeć swoim uśmiechem, nawet w dni, kiedy nie masz na to ochoty. To jedna z rzeczy, którą faceci od razu zauważają!

8
Wysokie obcasy
Wysokie Obcasy.

To nie tak, że musisz nosić wysokie obcasy każdego dnia, ale dziewczyna idącą w pięknych szpilkach to jedna z rzeczy, którą faceci zauważają od razu. Wysokie obcasy symbolizują seksualność, siłę i odwagę. Więc nie bój się wskoczyć w szpilki raz na jakiś czas! Noś na zmianę obcasy i płaskie buty, ale upewnij się, że nosisz obcasy co najmniej kilka razy w tygodniu. Nigdy nie wiadomo, kiedy pan właściwy wpadnie na Ciebie! Jak to mówią, najlepiej być zawsze przygotowaną!

9
Idąca dziewczyna
Jak się poruszasz.

Dumny krok może wiele ujawnić dla faceta. To prawda, że ​​sposób, w jaki się poruszasz ma duży wpływ na to jak jesteś postrzegana. Spaceruj z wdziękiem i gracją. Chodź jak dama! Nie musisz się puszyć, lub chodzić jakbyś szła po wybiegu, ale pamiętaj, że jesteś kobietą i a chód chłopczycy nie będzie się wydawał facetowi ładny i seksowny!

10
Piękny uśmiech
Twoje nastawienie.

Prawdopodobnie najważniejszą rzeczą, na którą faceci najpierw zwracają uwagę w dziewczynie, to jej nastawienie. Dziewczyna może być piękna jak bogini i seksowna kiedy wszyscy wyjdą, ale jeśli ma ona złe i niemiłe nastawienie, facet rzuci ją szybciej niż potrwa powiedzenie słowa ‘cześć’. Nikt nie chce być związany z czarownicą! Więc upewnij się, że Twoja postawa jest bez skazy, a to że facet Cię zauważy jest gwarantowane. Oczywiście każdy może mieć gorszy dzień, ale staraj się aby takie dni nie wpływały na Ciebie zbyt mocno.

?

Wskazówki
* Istnieje cienka linia między byciem seksowną a wulgarną, ładną a przesadnie dopracowaną, pewną siebie i dumną, lub słodką i fałszywą. Tylko wyjątkowo naturalne i szczere dziewczyny są w stanie opanować tą cienką linię!

Strona 1 z 11

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane