Mąż z żoną.

Jak flirtować z mężem?

Często myślimy, że będąc w stałym związku lub małżeństwie flirt jest bezsensu i należy zapomnieć o nim całkowicie. Nic bardziej błędnego! Większość badań wykazuje, że flirt w związku oraz w małżeństwie może znacznie poprawić stosunki między partnerami. Wówczas wyzbywamy się monotonni i nudy; nasz związek zostaje ubarwiony. Słodka gra spojrzeń i gestów może spowoduje wzrost namiętności oraz ocieplenie atmosfery w łóżku. Oczywiście, powinniśmy flirtować z naszym parterem (sztuka nie polega na grze z naszymi kolegami w pracy lub w naszej ulubionej restauracji; mamy urozmaicić nasz związek). Poniżej przedstawiamy w jaki sposób możemy flirtować z naszym partnerem.
1
Na początku zwróćmy uwagę na nasz ubiór domowy. Mieszkając dłuższy czas z naszym partnerem lub mężem, zaczynamy czuć się coraz bardziej swobodnie; przestajemy pedantycznie dbać o odpowiedni dobór ubrań, by wyglądać atrakcyjnie oraz przestajemy robić makijaż. Owszem dom czy mieszkanie jest dla nas miejscem, w którym możemy nosić rozciągnięte, upaćkane keczupem bluzki i spodnie dresowe. Jednak warto chociaż czasami zadbać o swój wygląd w domu – mianowicie załóżmy czasem sukienkę, upnijmy ciekawie włosy, podkreślmy lekko oczy. Na pewno zrobimy duże wrażenie na naszym mężczyźnie. Czasami możemy również ładnie się uczesać i umalować, założyć krótkie spodenki i pożyczyć sobie jedną z koszul naszego partnera; większość mężczyzn twierdzi, że kobieta w męskiej koszuli wygląda bardzo ponętnie i seksownie (bądźmy, więc kuszące). Wspomniana mała odmiana może naprawdę zdziałać cuda.
2
Kolejną rzeczą jest mowa ciała – przypomnijmy sobie w jaki sposób (z pożądaniem) patrzyłyśmy na naszego partnera na początku związku. Obdarzmy go chociaż czasami znowu takim spojrzeniem; może poczuć się atrakcyjniej i podejmie z nami flirt. Wówczas możemy trochę pograć w miłosną zabawę. Rozpuśćmy niekiedy włosy, odrzućmy je, pobawmy się nimi (zwraca to uwagę mężczyzn; poza tym badania wykazały, że jeśli kobieta - będąc na spotkaniu z mężczyzną - bawi się włosami, oznacza to, iż jest zainteresowana daną osobą – okażmy, więc zainteresowanie naszemu parterowi). Ponętne jest również delikatne kołysanie biodrami.
3
Następną rzeczą jest nieprzewidywalność. Mianowicie starajmy się zaskoczyć naszego partnera na przykład kolacją (zaaranżujmy romantyczną kolację po przyjściu naszego ukochanego z pracy), udajmy się na spacer w miejsce naszego pierwszego spotkania, zapiszmy się na kurs tańca – zróbmy coś zaskakującego i miłego dla naszego partnera.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane