Jak wybrać odpowiedniego psa dla siebie?

czrombs2009 - specjalista Tipy.pl
Jakiego psa wybrać i skąd? Wbrew pozorom niełatwo znaleźć odpowiedź na to pytanie. Istnieje wiele czynników, na które należy zwrócić uwagę zanim podejmiemy tę decyzję. Jeżeli decydujemy się na dużego psa, wielkość naszego mieszkania może być w tym przypadku decydująca. Jeżeli jesteśmy szczęśliwymi posiadaczami domu z ogrodem, pupil będzie czuł się zdecydowanie lepiej. Poniżej znajdziecie wskazówki, które pomogą wam dokonać wyboru psa.
P

* kartka , długopis , informacja

1
Pies ze schroniska - sporządź listę swoich zainteresowań w moim przypadku to a.sport b.zwierzęta c.jestem energiczny, czyli wypisujemy swoje zalety i zainteresowania. Pracownik na pewno odbierze ci kartkę i powie ci, który pies jest dla ciebie najlepszy.
2
W schronisku możemy uratować psom życie, ale jest jeszcze jedno miejsce, gdzie z jednej strony jest troszkę lepiej, ale z drugiej nieco gorzej. Mam na myśli hodowlę, w której też często pozbywa się szczeniaków.
3
Pies z hodowli - znów sporządzamy listę. Idziemy do hodowli i pytamy się, który jest dla nas najlepszy, po czym podajemy kartkę domownikowi. Na pewno odpowie. Jednak przed tym musimy znaleźć dobrą hodowlę. Znajdź jakąś droższą, bo tańsze czasem nawet żartują z innych.
?

Wskazówki
* Nie zawsze tylko schronisko to złe miejsce. Hodowla czasem też oznacza śmierć maluchów. Jeśli w hodowli się nie sprzedadzą, mogą je nawet utopić, bo ich nie chcą. W schronisku są złe warunki, co też może doprowadzić do nieszczęścia. Ale te miejsca są po to, by pomóc psom, a nie tylko, by im w tym przeszkodzić.

!

Uwaga!
* Jeśli chcesz psa dominującego czyli tego, który pilnuje domu, to spytaj się, który był pierwszy przy karmieniu matki albo, który się najbardziej pchał, bo to dominujący pies.

Powiązane porady

Dieta dla psa alergika
czesanie psa
Pies

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane