Pożegnanie

Co powiedzieć dziewczynie na dobranoc?

AgaKAgaK - specjalista Tipy.pl
Często mówi się, że to te najdrobniejsze rzeczy, które robimy sprawiają, że związek jest cały czas żywy a miłość nieustannie kwitnie. Na przykład kilka słów miłości, które do siebie mówimy, opiekuńczy dotyk to są gesty, które dodają ciepła i słodyczy do związku. Nawet tak banalne słowo jak dobranoc sprawi, że druga osoba poczuje się naprawdę kochana i zaśnie z uśmiechem na twarzy. W tym artykule dam ci kilka propozycji jak powiedzieć dobranoc kobiecie by śniła o tobie całą noc.
1
Zadzwoń

Najprostszym i chyba najsłodszym sposobem na powiedzenie dobranoc jest zadzwonienie do niej i powiedzenie „słodkich snów kochanie” i oczywiście „dobranoc”. To da jaj do zrozumienia, że cały czas o niej myślisz nawet, gdy nie jesteś u jej boku. Każda kobieta doceni taki gest.

2
Powiedź jej, że tęsknisz

To najlepiej wychodzi mężczyznom, którzy mają bardzo romantyczną duszę. Powiedź jej, że bardzo za nią tęsknisz i będziesz tak się czuł aż do momentu jak położysz się u jej boku. Ona będzie szczęśliwa, a zasypiać będzie myśląc o tobie.

3
Pokaż, że ją kochasz

Jeśli mieszkasz razem z dziewczyna zanim pójdziecie spać ucałuj ją w policzek, bądź dłoń i przytul do twarzy. Powiedź jej jak bardzo ci na niej zależy. To będzie najlepsze dobranoc, jakie mogłaby usłyszeć.

4
Powiedź jej to samo na dzień dobry

Jeśli będziesz widział się z dziewczyną rano powiedź jej to samo na dzień dobry, co powiedziałbyś na dobranoc. Cały dzień jej umysł będzie zaprzątnięty twoimi słowami aż do momentu jak pójdzie spać.

5
Z odrobiną humoru

Dobranoc można powiedzieć w sposób bardzo romantyczny albo szczerze wprost. Nie zaszkodzi również dodać odrobiny humoru. Zawsze możesz powiedzieć „dobranoc moja diablico, śnij o mnie całą noc”.

6
Gesty dużo znaczą

Jeżeli mieszkacie i sypiacie ze sobą słowa czasem nie są potrzebne. Pocałuj ją w czoło bądź chwyć ją za dłoń, gdy będziecie zasypiali – to wspaniały wyraz miłości i bliskości.

7
Zrób coś innego

Jeśli chcesz przesłać jej wiadomość z życzeniem dobrej nocy trochę inaczej zrób to w innym języku. Wiadomo, że jednym z najbardziej romantycznych języków jest włoski. Wyślij jej wiadomość o tej treści: „Buonanotte e Sogni d'Oro il mio amore bellissimo” to znaczy „ dobrej nocy i słodkich snów mojej pięknej miłości”. Gdy dostaniesz odpowiedź zwrotną, co to znaczy napisz jej, że to samo w języku hiszpańskim znaczy „Buenos Noches y Dulce Buenos mi Amor”, po francusku „Bonne nuit et doux reves pon bel amour”, a po szwedzku „Bóg natt och Sota drommar min vackra karlek”. Będzie zachwycona i dumna, że tak bardzo się postarałeś.

?

Wskazówki
* Te kilka porad sprawi, że twoja dziewczyna będzie zachwycona, gdy będziesz jej mówił czy pisał słowa dobranoc. Uważaj jednak, bo słowa dobranoc mogą być także niezbyt miło odebrane, gdy wymówisz je szybko i z znienacka tak jakbyś chciał, aby twoja partnerka poszła w tej chwili spać. Jeśli dzwonisz do niej nigdy nie rozłączaj się, jako pierwszy – tego wymaga przede wszystkim dobre wychowanie.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Kazimierz57
14.09.2014
ZAWSZE: mówię swojej kochanej żoneczce dobranoc+daję buziaka.... od lat tak mamy.