Podrywanie przez SMS

Jak poderwać dziewczynę przez SMS-y?
AgaKAgaK - specjalista Tipy.pl

Dziewczyny wolą facetów, którzy są pewni siebie. Jednak to nie takie proste jak mogłoby się wydawać, więc czasami lepiej być sobą niż udawać kogoś, kim się nie jest. Będą sobą wypadniesz naturalnie i wiarygodnie rozmawiając z nią przez telefon, czy stojąc obok niej. Jeśli chcesz by zwróciła na ciebie uwagę musisz sprawić by poczuła, że się nią interesujesz i chcesz się z nią bliżej zaprzyjaźnić. W tym artykule jest kilka porad jak poderwać kobietę poprzez SMS.
1
Bądź dowcipny

Zacznij od wysyłania dowcipnych wiadomości, które sprawią, że poczuje, że się nią interesujesz. Nie bądź zbyt otwarty w swych wyznaniach, bo może sobie pomyśleć, że jesteś zbyt nachalny bądź zdesperowany. Pamiętaj, aby SMS-y były kulturalne a nie sprośne i chamskie dowcipy. Dziewczyny nie znoszą otrzymywać podejrzanych komunikatów od facetów, których dopiero, co poznały.

2
Dowiedź się czegoś o niej

Ponieważ w najbliższych dniach chcesz ją jak najbardziej do siebie przyciągnąć twoim obowiązkiem będzie inicjowanie rozmów. Zawsze musisz interesować się jej życiem i dowiedzieć się o niej jak najwięcej. Zapytaj ją o to, co lubi robić, czy ma rodzeństwo, jakie ma hobby – może się okazać, że macie podobne zainteresowania.

3
Komplementuj ją

Zdążyłeś już ją odrobinę poznać, co pomoże ci w stosownych komplementach. Napisz jej, że pięknie wyglądała ostatnio jak się widzieliście, że uwielbiasz jej poczucie humoru, czy imponuje ci jej odwaga i pewność siebie. Pamiętaj, aby do SMS-ów wstawiać słodkie minki z buziaczkiem czy uściskami. Jednak pamiętaj, aby nie chwalić jej zbyt często i zachować trochę tajemniczości.

4
Spraw, aby była ciekawa

Rozmawiając z nią poprowadź rozmowę tak, aby zaczęła interesować się twoim życiem. Możesz to zrobić wciąż pytając o nią i nie mówiąc nic na swój temat. Poczekaj, aż z kolei ona zacznie pytać o ciebie a dowiesz się wówczas czy naprawdę ją interesujesz. Nie mów jej wszystkiego od razu tak jakbyś czekał na to od samego początku. Nie pytaj się jej, co o tobie myśli, bo możesz zrujnować wszystko szczególnie wówczas, gdy dopiero się zaczęła przekonywać i poznawać lepiej.

5
Umów się z nią

Jeśli od kilku dni swobodnie sobie smsujecie, a ona odpisuje na każdą twoją wiadomość nadszedł najwyższy czas, aby umówić się z niż na randkę. Pisząc SMS-a nie denerwuj się, powinieneś byś miły i swobodny jak do tej pory. Najlepiej jak wyślesz jej wiadomość stwierdzającą, że miło by było spędzić z niż czas i czy nie ze chciałaby się umówić się z tobą na kawę. Na pierwszą randkę unikaj zaproszenia do kina, ponieważ utrudni wam to rozmowę, której celem ma być poznanie się lepiej. Jeśli ci odpowie, że jest zajęta w tym czasie czy ma ważne sprawy, które musi w najbliższych dniach załatwić to znaczy, że nie jest jeszcze gotowa. Nie pytaj jej znowu za kilka dni, może sama zaproponuje wspólne wyjście. Jeśli jednak kolejna próba okaże się fiaskiem musisz zrozumieć ze nie jest zainteresowana zrobieniem kolejnego kroku w waszych relacjach.

?

Wskazówki
* W przypadku, gdy zgodzi umówić się z tobą na randkę nie pokazuj jak jesteś szczęśliwy z tego powodu. Nie śpiesz się z wyznaniami miłości, pozwól, aby sprawy toczyły się w swoim własnym tempie. Przede wszystkim musicie się lepiej poznać i ocenić czy odpowiadacie sobie nawzajem i dobrze czujecie się we własnym towarzystwie. Mam nadzieję, że te kilka porad pomoże ci poderwać dziewczynę przez SMS-y.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

xd
07.01.2019
nie działa