koszyk wielkanocy z butelki

Jak zrobić koszyczek wielkanocny dla dziecka?

MonisiaMonisia - specjalista Tipy.pl
Potrzebujesz koszyczek dla swojego maluszka, ale chciałabyś aby był on bezpieczny w rękach Twojego poszukiwacza przygód? Proponujemy wykonanie prostego, praktycznego koszyczka z plastikowej butelki po wodzie.
P

* Czystą butelkę po wodzie mineralnej lub napoju 2 litrowym,
* Taśmę maskującą lub taśma klejąca do przewodów elektrycznych
* Drut w koszulce,
* Dziurkacz,
* Biały klej,
* Sztuczną trawę,
* Ostry nóż,
* Koronka lub ozdobna pasmanteria,
* Kolorowa pianka lub papier kolorowy, albo kolorowy brystol,
* Wstążkę,
* Włóczkę w wybranym kolorze.

1
Utnij butelkę od dna na około 8-10 cm. To powinno być wykonane koniecznie przez dorosłą osobę za pomocą ostrego noża. Górną część butelki – możesz wykorzystać jako lejek. Obklej taśmą maskującą jej brzeg aby nie był ostry i nie skaleczył dziecka.
2
Również taśmą oklej brzeg dolnej części butelki, przyklejając połowę z zewnątrz i zaginając do wewnątrz, aby brzeg nie był ostry. Jeżeli użyjesz taśmy do przewodów elektrycznych w jakimś kolorze, od razu ozdobisz górną część naszego koszyczka.
3
Przyklej na taśmie koronkę, ozdobną pasmanterię itp.
4
Wytnij z pianki lub papieru kolorowego lub brystolu kształt jajek i przyklej je kolorową stroną do brzegu butelki od wewnątrz.
5
Dziurkaczem zrób po dwie dziurki po dwóch przeciwległych brzegach butelki w miejscu gdzie obklejałaś taśma maskującą. W te miejsca przewlecz końcówki druta w koszulce (jeżeli ma jeden przewód wewnątrz zrób tylko po jednej dziurce) aby zrobić ucho do naszego koszyka.
6
Wcześniej owiń drut wełną w wybranym kolorze, lub nitką, aby ozdobić ucho naszego koszyka.
7
Aby zamaskować miejsce zaczepienia drutu – ucha koszyka przyklej tam kokardki lub inne ozdoby. Następnie włóż sztuczną trawę do koszyka i koszyk jest gotowy do użycia przez twoją pociechę.

Powiązane porady

Gniazdko wielkanocne
koszyczek wielkanocny
wydmuszka - mama

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Kamila
05.03.2013
Jeden z lepszych i trwalszych pomysłów na koszyczek jaki czytałam. Chętnie wykorzystam :)
Anna
02.04.2012
Bardzo ciekawy,łatwy i tani pomysł.Córeczki będą w siódmym niebie :)