Jak zorganizować wesele z kubańskimi motywami?

Kuba to egzotyczny i zmysłowy kraj, z którego kultury można zaczerpnąć wiele inspiracji na przyjęcie weselne w stylu egzotycznym, przywołującym na myśl piękne kubańskie plaże, pyszne jedzenie i gorącą atmosferę. Kubańska kultura powstała dzięki fuzji kultury hiszpańskiej, afrykańskiej i kultury Karaibów, stąd wiele motywów wyda nam się bardzo uniwersalnych i wartych umieszczenia w naszym ślubny scenariuszu.
1
Udekorowanie weselnej sali kubańskimi motywami da wspaniały efekt i zachęci gości do zabawy. Możemy powiesić na ścianach zdjęcia i fotoplakaty przedstawiające plaże Kuby, dziką roślinność i słońce. Połączenie ciepłych odcieni żółci, lazurowego niebieskiego i czerni stworzy wyraźny kontrast. Postaw na stołach wazony wypełnione piaskiem. Udekoruj sale kolorowymi kwiatami, storczykami, jaśminem. Stwórz dekorację z muszli i wyschniętych skorupek owoców morza.
2
Najważniejsza na Kubie jest roślinność. Ciężko będzie postawić na Sali wielką kubańską palmę, ale możemy udekorować pomieszczenie palmami, juccami, dracenami i drzewkami bananowców. W centralnym punkcie zaprojektujmy mini terrarium z egzotycznymi jaszczurkami, legwanami itp. Jeśli zależy nam na delikatniejszym wystroju, można zrezygnować z wprowadzania gadów i wynająć salę z uspokajającym oczy akwarium.
3
Kuba to pyszne, południowe owoce. Poustawiajmy więc na stołach srebrne patery pełne bananów, fig, cytrusów. Przygotujmy również słoneczne owocowe koktajle, które orzeźwią weselników.
4
Kuba słynie z muzyki. Zaprośmy więc na wesele kubański zespół lub zespół grający latynoamerykańską muzykę. Nie może zabraknąć bongosów, Konga i marakasów i tradycyjnych kubańskich rytmów. Pozwól gościom, by również sami wypróbowali kubańskie instrumenty. Możesz urządzić konkurs muzyczny lub konkurs taneczny.
5
Kuba słynie z kawy i cygar, więc i ich nie powinno zabraknąć na Twoim weselu, choć to nie jest zbyt zdrowe. Postaraj się skompletować filiżanki do kawy z kubańskimi motywami. Przygotuj bogaty asortyment różnego rodzaju kaw, najlepszych gatunków arabici i robusty. Wygospodaruj osobny kącik z kubańskimi cygarami i zaproś gości do ich skosztowania.

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane