Fajny telefon komórkowy

Jak zdobyć numer telefonu chłopaka?

AgaKAgaK - specjalista Tipy.pl
Przystojny mężczyzna, który uśmiecha się do ciebie codziennie rano, gdy jedziecie razem pociągiem, seksowny facet, którego spotykasz często w ulubionym sklepie. Zawsze jest ktoś, z kim chciałabyś poznać się bliżej, zdobyć numer telefonu, ale to zrobić? Tak naprawdę to pole minowe zakazów i nakazów, bo jeden fałszywy ruch może sprawić, że już nigdy nie będzie szansy na to by porozmawiać z wymarzoną osobą. Przeczytaj ten artykuł a numer jego telefonu już niedługo znajdzie się w twojej komórce.
1
Bądź pewna siebie

Przede wszystkim musisz dać mu do zrozumienia, że jesteś nim zainteresowana. Nic bardziej ci nie pomoże niż pewność siebie. Ubieraj się seksownej niż zwykle, a przede wszystkim noś sexy bieliznę, bo nic bardziej nie doda Ci pewności siebie. Mężczyźni są wzrokowcami, więc na pewno zauważy twoją zmianę i kto wie może sam poprosi cię o numer telefonu.

2
Rozpracuj go

Zanim przystąpisz do zdobywania numeru dowiedź się, jaki jest jego status matrymonialny. Zwróć uwagę czy nosi obrączkę i jak się zachowuje. Jeśli spotykasz go w sklepie to rzuć okiem, co ma w koszyku a gdy odbiera telefon to oddala się od ciebie na większy dystans czy twoja obecność mu nie przeszkadza? Przecież nie chcesz być ewentualnie tą drugą.

3
Uśmiechaj się

Uśmiech stanowi zawsze 80 procent sukcesu. Ludzie uśmiechnięci są zawsze lepiej postrzegani i mają większą szansę, aby kogoś poznać. Popracuj nad swoim uśmiechem i ruszaj do dzieła.

4
Trzepotanie rzęs...

Zagryzaj wargi, połóż dłoń na jego ramieniu, baw się włosami i rzuć do niego zalotne spojrzenie – to oczywiście flirt. To jest niezawodny sposób, aby zdobyć jego numer telefonu i jego serce.

5
Bądź kobieca

Zachowuj się bardzo kobieco. Zapomnij o wulgarnych słowach czy garbieniu się. Twój ton głosu musi być delikatny i zmysłowy, a nogi odpowiednio wyeksponowane. Zwiewna sukienka i różowy błyszczyk na ustach kochają wszyscy mężczyźni.

6
Nakarm go

Jak to mówią droga do serca każdego mężczyzny prowadzi przez żołądek. Następnym razem w podróż weź kawałek domowego ciasta, które sama upiekłaś, bądź poczęstuj go kanapką z pysznym boczkiem. Aby trafić w jego gusta postaraj się wcześniej zrobić mały wywiad tak od niechcenia rzucić, że ostatnio byłaś we włoskiej knajpie i jadłaś pyszną lazanię – on na pewno podzieli się z tobą ulubionymi miejscami i daniami, które tam serwują.

7
Rozśmiesz go

Jeśli nie możesz go nakarmić spraw by śmiał się przy tobie. Możesz opowiedzieć mu swój ulubiony żart lub śmieszną sytuację, która przydarzyła ci się w zeszłym tygodniu. Na pewno go rozbawisz. Faceci uwielbiają kobiety, które mają poczucie humoru a co więcej potrafią się z siebie śmiać.

8
Zaskocz go

Więc przeprowadziłaś już wywiad, co lubi robić, czy jest fanem sportu, jaką muzykę lubi najbardziej. Zaskocz go – powiedź, że dostałaś bilety na koncert, który się odbędzie w weekend i zapytaj czy się z tobą nie wybierze. Oczywiście w tej sytuacji musi dojść do wymiany numerów a przy okazji do pierwszego wspólnego spotkania.

9
Poproś go o pomoc

No cóż, jesteś tak obładowana zakupami, że brak ci ręki by otworzyć drzwi – poproś go o pomoc, na pewno ci nie odmówi. W ramach rewanżu obiecaj mu zaproszenie na kawę i poproś o numer telefonu abyś mogła się z nim skontaktować.

?

Wskazówki
* Jak widzisz jest wiele sposobów, aby dostać numer telefonu od wymarzonego faceta i przy okazji zrobić na nim dobre wrażenie. Pamiętaj o tym, aby mieć klasę, naucz się swobodnie flirtować. Nie ma określonego wieku, kiedy musi pojawić się druga połówka. W każdym wieku zasługujesz na prawdziwą miłość.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Para zakochanych
zdrowy związek
Podryw doskonały

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

makarena
09.04.2013
Ja zrobilam tak:
(Imie jego) wiem, ze to moze dziwnie zabrzmiec, ale czy moglbys mi podac swoj numer telefonu? Nie chce zebys myslal, ze ja sie narzucam ale po prostu na fb trudno jest cie dorwac. Byla bym ci bardzo wdzieczna :*