ozdobione słuchawki douszne

Jak ozdobić słuchawki douszne?

Uapka - specjalista Tipy.pl
ozdobione słuchawki douszne
1 z 10
Intrygujący pomysł na dodanie słuchawkom ciekawego wyglądu. Pozwól sobie na odrobinę szaleństwa i zamień swoje słuchawki w skrzydła motyla lub cokolwiek sobie wymyślisz innego. Wyglądaj inaczej niż wszyscy!
P

* glina plastyczna lub modelina,
* słuchawki douszne,
* farby akrylowe lub lakiery do paznokci,
* jeśli farby to i pędzelek,
* klej w pistolecie,
* przeźroczysty lakier do paznokci z brokatem.

1
zrolowana glina
Zroluj glinę lub modelinę na cieniutki kawałek. Utnij go aby jego szerokość była równa długości słuchawki.
2
kawałek gliny
Następnie utnij z wybranego materiału kawałek na tyle długi, aby owinąć nim wokoło słuchawkę pozostawiając przerwę na tyle szeroką, aby zmieścił się w nią kabelek.
3
kawałki gliny
Utnij jeszcze raz taki sam kawałek na drugą słuchawkę.
4
uformowana glina na bazę ozdoby
Wygięta i uformowana modelina wygląda tak. Przypomina literkę U. To będzie baza, wokół której będzie się od teraz działa cała reszta. Potrzebujesz jedną bazę na jedną słuchawkę.
5
wycinanie skrzydeł motyla
Rozwałkuj jeszcze jeden kawałek gliny. Wytnij z niego dwa skrzydła motyla. Następnie włóż wycięte i uformowane elementy do piekarnika i zapiecz zgodnie z instrukcją dołączoną do opakowania.
6
malowanie skrzydeł
Gdy elementy będą już suche i zimne możesz zacząć ich malowanie. Zrób to za pomocą farb akrylowych lub lakierów do paznokci. Zacznij malowanie od pomalowania bazy.
7
malowanie skrzydeł motyla
Na końcu dodaj kolory do skrzydeł motyla, nie musi to być pomarańcz. Wybierz swój własny ulubiony kolor. Muśnij też skrzydła brokatem.
8
gotowe słuchawki z motylkiem
Następnie za pomocą kleju w pistolecie do klejenia na gorąco przyklej skrzydła do zrobionej wcześniej bazy. Załóż na słuchawki. Gotowe.
9
sluchawki z motylkiem na uszach
A to słuchawki ze skrzydłami na uszach.
Strona 1 z 10

Powiązane porady

Malowanie twarzy
Kot z paper mache
miski z gliny

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane