znikająca moneta

Jak zrobić sztuczkę ze znikajaca monetą?

MagikMagik - specjalista Tipy.pl
Poniżej przedstawiam jak wykonać jedną z najłatwiejszych i najbardziej efektownych sztuczek związanych ze znikaniem przedmiotów. Ten trik można wykonać ze wszystkim - nie tylko z monetą. Możesz sprawić, że zniknie każdy przedmiot jaki trzymasz w ręce. Sztuczka ta robi największe wrażenie zwłaszcza na młodych ludziach, jednak z pewnością uda się dzięki niej zaskoczyć nie jednego dorosłego. Aby zostać mistrzem tej magicznej sztuczki musisz jednak poćwiczyć trochę przed lustrem.
P

* dwie ręce
* moneta lub inny mały przedmiot
* dużo praktyki i ćwiczeń

1
znikająca moneta 1
Przytrzymaj monetę w jednej ręce pomiędzy kciukiem a palcem wskazującym.
2
znikająca moneta 2
Przyłóż drugą palce drugiej dłoni pomiędzy przestrzeń pomiędzy kciukiem a palcem wskazującym ale nie chwytaj za monetę.
3
znikająca moneta 3
Upuść monetę poprzez poluźnienie uścisku kciuka - tak, aby moneta opadła na twoją dłoń. Ten ruch jest najważniejszą częścią całej sztuczki. Jeśli będziesz za dużo ruszać rękami wszyscy się domyślą że upuściłeś monetę na dłoń.
4
znikająca moneta 4
Odsuń nieco dłoń bez monety na bok ale udawaj że ją właśnie w niej trzymasz. Opuść w dół rękę z monetą i ukryj monetę w kieszonce. Patrz na rękę bez monety w taki sposób jakby moneta w niej była.
5
znikająca moneta 5
Pokaż pustą dłoń lub udawaj że wsadzasz monetę do buzi i (przypadkowo) ją połykasz. Ruch ten zdziwi ludzi, może wywoła ich oburzenie ale do czasu kiedy im wyjawisz, że była to tylko sztuczka magiczna. Udawaj że to u ciebie normalne że zjadasz monety i kiedy wszyscy będą już tym bardzo zainteresowani wyciągnij monetę z kieszonki i powiedz że dali się nabrać. Nie wykonuj sztuczki ponownie. Drugi raz ludzie się już na to nie nabiorą.
6
Najlepsi magicy nigdy nie wykonują swoich sztuczek więcej niż raz!
?

Wskazówki
* Przed zrobieniem sztuczki z monetą mów coś do swoich widzów (znajomych) tak, aby ich uwaga była skierowana na ciebie ale nie mów im że masz zamiar wykonać trik magiczny. Musisz ich zaskoczyć.

Powiązane porady

sztuczka magiczna z 3 szklankami
Dłoń
Bomba dymna

Podobne porady

Komentarze (5)

* Pola wymagane

Raziel
11.02.2016
mlotki myslicie ze ta sztuczka wyjdzie wam tak od razu ? :D
Jaaaa
26.06.2015
Niezrozumiała instrukcja...
Exio Muliplexio
22.10.2012
W sumie rozumiem to, ale nie potrafie jakoś tej reki z pieniażkiem schowac, albo po prostu nie myslec o niej sztucznie mi to wychodzi.
Dupa
28.06.2012
Nie ogarniam tej sztuczki... Ustawienie rąk na obrazkach jest jakieś kijowe i nie potrafię tego powtórzyć...
Szymek
24.02.2012
Nawet nie zła sztuczka tylko że próbuję i próbuję i nic mi nie wychodzi. :(