Sukienka dla druhny

Jak poprosić o bycie druhną?·

AlicjaAlicja - specjalista Tipy.pl
Sukienka dla druhny
1 z 9
Jeśli chcesz w pomysłowy sposób poprosić swoje przyjaciółki o bycie druhnami na twoim weselu, oto przepis dla ciebie. Na pewno pamiętasz wykonywane w podstawówce papierowe „łańcuszki” z ludzików. Twoje przyjaciółki będą mile zaskoczone, kiedy ujrzą miniaturową wersję siebie w sukience druhny.
P

* papier kolorowy (na sukienki i fryzury)
* biały papier
* ładne koperty
* nożyczki
* ołówek, gumka do mazania oraz klej w sztyfcie

1
Zapraszanie druhen na wesele 1
Zbierz potrzebne materiały.
2
Zapraszanie druhen na wesele 2
Najpierw upewnij się, czy twój łańcuszek będzie pasował do koperty.
3
Zapraszanie druhen na wesele 3
Jeśli masz kopertę w rozmiarze A7, wytnij z białego papieru prostokąt o wymiarach 8x15 cm. Co kilka centymetrów zaznacz liniami miejsce na jedną „osobę”, w zależności od tego ile papierowych druhen wytniesz.
4
Zapraszanie druhen na wesele 4
Pozaginaj prostokątny pasek wzdłuż zaznaczonych linii. Dzięki temu łańcuszek łatwiej będzie się składał i rozkładał. Następnie złóż go w harmonijkę.
5
Zapraszanie druhen na wesele 5
Na pierwszym „ogniwie” łańcucha odrysuj damską sylwetkę. Niech ręce i nogi sięgają krawędzi papieru, aby po wycięciu mogły utworzyć połączenie poszczególnych ogniw.
6
Zapraszanie druhen na wesele 6
Wytnij narysowany kształt i rozłóż swoje dzieło. Powinnaś mieć przed sobą łańcuszek papierowych kobiet.
7
Zapraszanie druhen na wesele 7
Udekoruj je kolorowymi sukienkami w kolorze, który będziesz chciała aby jako druhny nosiły na weselu. Wytnij także z kolorowego papieru fryzury, jakie noszą, aby każda z nich wyglądała wyjątkowo. Możesz także dorysować im twarze i ładnie wykaligrafować ich imiona.
8
Zapraszanie druhen na wesele 8
Aby zaproszenie było gotowe, złóż łańcuszek jak na zdjęciu i przymocuj go do kartki z prośbą o bycie druhną paskiem z imieniem koleżanki. To wszystko włóż do koperty i zaadresuj. Oczywiście dla każdej potencjalnej druhny musisz wykonać podobny łańcuszek od nowa – im więcej koleżanek zapraszasz, tym więcej roboty. Na szczęście dobrą zabawę i efekt zaskoczenia masz jak w banku!
Strona 1 z 9

Powiązane porady

rodzice młodych
ślub

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane