wieniec z muszli dekoracyjnych

Jak zrobić wieniec z muszli dekoracyjnych?

Berna - specjalista Tipy.pl
Morza szum, ptaków śpiew, a wakacje zbliżają się ku końcowi. Chcesz zachować wspomnienia z wakacyjnego wyjazdu nad morze? Pomoże ci w tym nieco marynistyczny wieniec z muszli. Jeśli będąc nad morzem nie przywiozłaś ze sobą własnej kolekcji muszelek, poszukaj w Internecie sklepu z artykułami dekoracyjnymi. Znajdziesz tam różne zestawy muszli morskich, które doskonale sprawdzą się w tym przypadku.
P

* muszle (zebrane samodzielnie lub kupione w sklepie z artykułami dekoracyjnymi)
* wieniec z gąbki florystycznej
* około 10m kremowej wstążki dekoracyjnej (długość zależy od rozmiarów wieńca)
* pistolet z klejem na gorąco
* szpilki
* kawałek wstążki (do powieszenia wieńca)

1
wieniec z muszli - krok 1
Umieść wieniec z gąbki na stole wyłożonym starymi gazetami. Na koniec wstążki dekoracyjnej nanieś odrobinę gorącego kleju. Przymocuj koniec wstążki do wieńca i zabezpiecz szpilkami. Teraz zacznij owijać wstążkę dookoła wieńca, co 4-5 zwojów nakładając na niego odrobinę kleju. Kontynuuj dopóki nie owiniesz całego wieńca. Gdy klej wyschnie, wyjmij szpilki zabezpieczające końce wstążki. Z kawałka wstążki zrób również uchwyt do wieszania wieńca. Przyklej go z tyłu wieńca i zabezpiecz końce szpilkami, dopóki klej dobrze nie wyschnie. Jeśli wieniec jest bardzo ciężki, zamiast wstążki możesz użyć haczyka wykonanego z kawałka drutu.
2
wieniec z muszli - krok 2
Pistoletem z klejem na gorąco przyklej z przodu wieńca duże i średnie muszle. Mniejsze muszelki naklej także po zewnętrznej i po wewnętrznej stronie obręczy wieńca. Malutkimi muszelkami wypełnij wszystkie wolne przestrzenie. Możesz nawet nakleić małe muszelki na większych muszlach. Podoklejaj do wieńca rozgwiazdy (jeśli je masz) lub inne morskie dekoracje.
3
wieniec z muszli - krok 3
Wieniec jest już prawie gotowy. Ostatnim (choć opcjonalnym) elementem będzie naklejenie muszelki na górze uchwytu ze wstążki. Ponownie przyda się tu klej na gorąco. Pamiętaj jednak, by dobrze przytrzymać muszlę i poczekać, aż klej zaschnie.

Powiązane porady

zagłówek do łóżka
komoda po renowacji
ręcznie malowane drzewo

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane