maseczki do twarzy

Jak zrobić odżywczą maseczkę do każdego typu cery?
AjlaAjla - specjalista Tipy.pl

Na wiosnę każda z nas chce ładnie wyglądać, ale na ogół nasza skóra po zimie jest matowa, szara i nieświeża. Świetnie z tym problemem poradzi sobie maseczka odżywcza do wszystkich rodzajów cery. Poniżej znajdziesz instrukcje jak ją zrobić.
P

* biały ser (tłusty)
* mleko
* świeży ogórek
* cytryna
* siemię lniane
* szklana miseczka

1
W szklanej miseczce umieść 5-6 łyżek stołowych sera białego, dolej do niego 2 łyżki mleka i dokładnie wymieszaj tak, aby konsystencja była jednolita. Ser z mlekiem natłuści i odżywi wierzchnią warstwę skóry, dostarczy jej potrzebnego białka.
2
Umyj dokładnie świeżego ogórka, obierz go ze skórki i utrzyj na drobnej tarce. Dodaj to sera. Ogórek nawilży naskórek.
3
Do sera wymieszanego z ogórkiem wyciśnij sok z połowy cytryny. Cytryna spowoduje złuszczenie martwego naskórka, a do skóry właściwej dostarczy witaminy C.
4
2-3 łyżeczki siemienia lnianego nasyp do szklanki i zalej wrzątkiem. Odczekaj ok 10-15 minut, odcedź siemię i dodaj je do sera. Siemię lniane działa łagodząco i kojąco, zlikwiduje napięcie skóry.
5
Wszystko dokładnie wymieszaj. Gotową maseczkę nałóż na twarz i trzymaj aż poczujesz, że wysycha. Zabieg warto powtórzyć przynajmniej 3-4 razy.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane