makijaż dla brunetki

Makijaż dla brunetek

visage - specjalista Tipy.pl
Mnogość dostępnych na rynku kosmetycznym barw przyprawia o zawrót głowy niejedną kobietę. Jak wybrać wśród nich taki zestaw kolorystyczny, który podkreśli atuty naszej urody? W przypadku brunetek sprawa nie jest bardzo skomplikowana. Decydując się na konkretny makijaż należy jednak pamiętać, że prócz koloru włosów musimy również wziąć pod uwagę kolor oczu i odcień karnacji. Poniżej poznasz kilka przykładowych makijaży dla brunetek. Zapoznaj się z nimi, by znaleźć wśród nich taki, w którym poczujesz się najlepiej.
1
naturalny makijaż dla brunetek
Delikatny, ciepły makijaż

Delikatny makijaż w subtelny sposób podkreśli twoje naturalne piękno i doskonale nada się na każdą okazję. Ten rodzaj makijażu to dobry wybór dla brunetek w każdym wieku, ponieważ naturalność nie jest podatna na upływ czasu. Żeby stworzyć taki makijaż, potrzebujesz kosmetyków w ciepłych, naturalnych odcieniach, które nałożone na skórę w niewielkiej ilości, będą prawie niedostrzegalne. Ten typ makijażu wymaga niestety nieskazitelnej cery, dlatego jeśli masz problemy z niedoskonałościami, zastosuj korektor i podkład, żeby je zatuszować. Do podkreślenia oczu wystarczy w zasadzie eyeliner i maskara. Jeśli jednak takie rozwiązanie sprawia, że w swoim makijażu czujesz się „nago”, zastosuj cienie o ciepłym, jasnoróżowym kolorze, które na powiece będą wyglądać bardzo naturalnie. Usta zaakcentuj pomadką lub błyszczykiem w naturalnym, ciepłym kolorze (np. nude).

2
smokey eye dla brunetek
Makijaż smokey eye

Jeśli chodzi o bardziej formalne okazje, smokey eye jest chyba najbardziej popularnym makijażem. Pozwala podkreślić oczy w najbardziej wyrazisty sposób. Charakterystyczny dla tego makijażu efekt rozmycia można uzyskać z różnych kombinacji odcieni: złotych, zielonych, czarnych, szarych. Najbardziej popularny i efektowny zarazem jest jednak tradycyjny smokey eye, wykonany w tonacji czarno-szarej. Przy tak podkreślonych oczach usta powinny wyglądać jak najbardziej naturalnie, pomaluj je pomadką lub błyszczykiem w kolorze neutralnym, np. beżowym.

3
pastelowy makijaż dla brunetek
Makijaż pastelowy

Wybór pastelowych odcieni może być doskonałym pomysłem, ponieważ zrównoważy ciemną oprawę twoich włosów i oczu. Możesz zdecydować się na ulubione kolory np. lawendowy, purpurowy, różowy, żółty, niebieski, zielony, złoty.. możliwości jest nieskończenie wiele. Dobrze będzie wyglądać zarówno makijaż monochromatyczny (jednobarwny) jak i łączenie ze sobą kilku różnych kolorów. Na twarz nanieś odrobinę podkładu i różu, a usta pomaluj błyszczykiem w naturalnym odcieniu.

4
makijaż vintage dla brunetek
Makijaż podkreślający usta

Ten makijaż w stylu vintage ma na celu podkreślenie najbardziej zmysłowej części twarzy – a mianowicie ust. Zalecane są szminki w intensywnych kolorach, najlepiej odcieniach czerwieni. Oczy powinny być pomalowane dyskretnie, najlepiej tylko za pomocą eyelinera i maskary. Ten makijaż doskonale pasuje zarówno na co dzień, jak i na wieczór. Brunetki będą wyglądać w nim wprost oszałamiająco. Pamiętaj, by zadbać o nieskazitelną cerę, stosując korektor i podkład.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

rozświetlona twarz
piwne oczy
makijaż tuszujący duży nos

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane