seks

Jak wydłużyć stosunek u mężczyzny?

Wielu mężczyzn ma problem z przedwczesnym wytryskiem. Jest to dość powszechna dysfunkcja seksualna. Przedwczesny wytrysk jest definiowany jako ejakulacja po minimalnej stymulacji seksualnej. Może do niego dojść tuż przed stosunkiem, bądź po krótkiej penetracji. Dochodzi do niego wcześniej, niż chciałby mężczyzna i prowadzi to często do frustracji, niepokoju u partnerów. Jak określają badana na temat seksualności Polaków, problem ten dotyka ok. 1/3 mężczyzn aktywnych seksualnie. Nie zapomnijmy jednak, że niekiedy przedwczesny wytrysk może być czymś naturalnym. Występuje on często u młodych mężczyzn, którzy dopiero zaczęli kontakty seksualne. Przedwczesny wytrysk jest także czymś naturalnym po dłuższej abstynencji seksualnej. Nadmierne podniecenie powoduje szybszą ejakulację. Poniżej znajdziesz wskazówki na temat przeciwdziałania szybkiemu wytryskowi a tym samym wydłużenia stosunku.
1
Przede wszystkim, jeśli cierpimy na przedwczesny wytrysk to pamiętajmy, że są metody, które pomogą nam w wydłużeniu czasu kontaktów seksualnych. Ważne jest to, żeby nie popadać w panikę i niepotrzebnie się nie zadręczać. Jest to problem, który dotyka wielu mężczyzn. Dużą rolę w takiej sytuacji odgrywa partnerka. Nie powinna ona ośmieszać mężczyzny, czy też robić mu złośliwych uwag. Jest to najgorsze w tej sytuacji. Partnerka powinna wspierać. W końcu oboje pracują nad polepszeniem życia seksualnego. Wyrozumiałość to podstawa.
2
Co można zrobić, żeby zminimalizować problem? Jest kilka metod. Jednak przed ich stosowaniem warto wybrać się do lekarza, najlepiej seksuologa, żeby zasięgnąć porady. Niektóre terapie mogą nie być skuteczne w twoim wypadku. Poza tym lekarz dokładnie zdiagnozuje przyczynę tego stanu rzeczy. Pierwszą metodą może być farmakoterapia. Polega na stosowaniu odpowiednio dobranych leków, które działają na neuroprzekaźniki szczególnie serotoninę. Do tego typu leków zalicza się, min.: SSRI czyli selektywne inhibitory zwrotnego wychwytu serotoniny.
3
W leczeniu przedwczesnego wytrysku stosuje się także specjalne preparaty, które znieczulają żołądź prącia. Stosuje się je, aby zmniejszyć wrażliwość na bodźce zewnętrzne, a tym samym wydłużyć stosunek. Stosuje się je ok. 20-30 minut przed stosunkiem. Można także założyć prezerwatywę, bądź tuż przed stosunkiem zmyć preparat. Dzięki temu zmniejszają się działania niepożądane u partnerki.
4
Kolejną metodą walki z przedwczesnym wytryskiem są odpowiednie ćwiczenia masturbacyjne. Ruchy podczas masturbacji powinny być powolne i delikatne. W momencie, gdy narasta podniecenie, należy zaprzestać ruchów i oddychać głęboko. Gdy podniecenie opadnie (nie jest to równoznaczne ze zmniejszeniem erekcji), należy ponownie zacząć powolne, delikatne ruchy. Można spróbować także metody polegającej na częstym uprawianiu seksu. Stwierdzono, że im częstsze kontakty seksualne (np. codziennie), tym stosunki wydłużają się.
5
Często problem nie leży po stronie zdrowia fizycznego, a zdrowia psychicznego. Psychika jest bardzo ważna w tej dolegliwości. Aby skutecznie wyleczyć przedwczesny wytrysk, dobrze jest udać się na wizytę do seksuologa bądź psychologa.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

pierwszy raz
test ciążowy
afrodyzjak

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

joonek
26.03.2016
Wszystkie metody zaczynając od ćwiczeń mięśni Kegla aż po tabletki, są opisane na stronie - wiecejmeskosci.pl
ivk75113
04.11.2015
Chłopaki nie trujcie się żadnymi tabletkami ani maściami. Dwa tygodnie temu znalazłem bardzo dobry sposób i mój problem zniknal :) Podziele sie nim z wami bo wiem jaki to jest bol. Tutaj macie poradnik: https://opoznijwytrysk.wordpress.com/