oczyszczanie organizmu

Sposoby na oczyszczenie organizmu z toksyn

Nasz organizm jest jak piec, który musi spalić wszystko to, co do niego wrzucimy. To od nas zależy co do niego wrzucamy i jaki będzie tego efekt. Często zdarza się tak, że niewłaściwa dieta oraz niezdrowy tryb życia powodują, że czujemy się coraz bardziej zmęczeni, ociężali, mamy kłopoty z koncentracją, czy też dręczą nas bóle głowy. Na pierwszy rzut oka bagatelizujemy te objawy. Jednak mogą być one związane z zanieczyszczeniem organizmu. Jest on przeciążony i potrzebuje porządnego detoksu. Poza tym życie w mieście oraz w ciągłym pośpiechu przyczynia się do tego, że nie mamy czasu, ani warunków do oczyszczenia organizmu. W tym artykule znajdziesz kilka rad, które pomogą ci zaplanować porządne oczyszczanie organizmu z toksyn.
1
Zacznijmy od oczyszczania jelit. Pełnią one bardzo ważną funkcję w naszym organizmie. To właśnie w jelitach zachodzi proces wchłaniania substancji odżywczych, a czasami również toksyn. Co zrobić żeby oczyścić jelita? Skutecznym sposobem jest zastosowanie suszonych śliwek i zsiadłego mleka. Wieczorem włóż do szklanki 11 suszonych śliwek. Zalej je zsiadłym mlekiem i zostaw na noc w temperaturze pokojowej. Gdy wstaniesz rano wypij mleko, a śliwki zjedz. Przygotuj kolejną porcję. Wypijesz ją wieczorem. Powtarzaj tą czynność przez 10 dni. Dzięki temu twoje jelita zostaną oczyszczone ze zbędnych złogów. Unikaj jedzenia produktów ciężkostrawnych, słodyczy, białego pieczywa.
2
Przejdźmy teraz do oczyszczania wątroby. Jest to jeden z ważniejszych organów w naszym organizmie. Wytwarza ona niezbędne soki trawienne. To tutaj jest rozkładany alkohol. Zanieczyszczona wątroba może przyczyniać się do złego samopoczucia czy też pogorszenia stanu skóry. Jak oczyścić wątrobę? Można zastosować jednorazowo napój z oliwy oraz soku z cytryny. Najlepiej zrobić to w weekend, bądź dni wole od pracy. Stosunek oliwy do soku z cytryny powinien wynosić 1 do 2. Wypij to wieczorem. Co jednak robić na dłuższą metę? Unikaj alkoholu, kawy, soli, ryb, mięsa, cukru. Pij dużo wody.
3
Zajmijmy się teraz nerkami. Dzięki nerkom toksyny są usuwane wraz z moczem. Mają one również wpływ na ciśnienie tętnicze. Jakie są metody oczyszczania nerek? Po pierwsze możemy zastosować miksturę z warzyw, a mianowicie sok z marchwi, selera oraz pietruszki. Wszystko w proporcji (9:5:2). W ciągu dnia należy wypić ok. 3 bądź 4 razy po ½ szklanki tej mieszanki warzywnej (najlepiej przed jedzeniem). Kuracja powinna trwać od 1 do 2 tygodni. Wskazane jest powtarzanie jej co 3 miesiące w pierwszym roku. Natomiast w następnych latach już tylko raz w roku. Jeśli czujemy ból przy oddawaniu moczu to może to świadczyć o obecności kamieni nerkowych. W takim wypadku należy zgłosić się do lekarza.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Dziecko je owsiankę
Sok aloesowy
brzuch

Podobne porady

Komentarze (5)

* Pola wymagane

Minkaa14
09.01.2014
Nie słyszałam jeszcze o metodzie ze śliwkami, zawsze stosuję" Untoxin" . I czuję się po nim rewelacyjnie. Chętnie spróbuje oczyszczania wątroby. Czytałam , że najlepiej dodawać cytrynę do posiłków żeby uniknąć toksyn w organizmie. Polecam, też stosuję cytrynę ;)
sisqa
28.10.2011
Moja siora pół roku brała Untoxin, tak to chyba jest zalecane, żeby kuracja tyle trwała, jednak potrzeba trochę czasu, żeby organizm wrócił do formy, pewnie też zależy, w jakiej formie był przed zaczęciem oczyszczania. No i na pewno to, jak jesz, jaki masz tryb życia - wpływa na długość kuracji, bo jak dajesz sobie mocno w kość (pijesz, palisz, niedojadasz albo wcinasz wszystko, co popadnie) - to więcej czasu potrzeba, żeby pozbyć się toksyn. A o przeciwwskazaniach nie wiem nic, raczej nie ma, bo ziołowy preparat, więc luz.
lugruk
27.10.2011
A słyszał ktoś z was o Colonixie? To też jest środek na oczyszczenie organizmu, zastanawiam się czy działa. A jak długo z założenia trzeba brać Untoxin żeby toksyn się pozbyć? I czy są jakieś przeciwwskazania?
sisqa
25.10.2011
Moja siostra na oczyszczanie organizmu brała sobie Untoxin - ziółka, trochę witamin, składników odżywczych, w formie chelatowej, więc się łatwo przyswaja, metabolizm jej przyspieszył po tym mocno i więcej werwy miała ;). Ale oczywiście nie mam wątpliwości, czy te warzywne mieszanki oczyszczające działają, bo na pewno też - no i ogólnie zdrowa dieta, trochę ruchu, jakiś taki w miarę przyzwoity tryb życia - i nie ma się problemów z toksynami ;).
MACIEJ
16.10.2011
Ile oliwy i soku z cytryny trzeba wypić wieczorem bo niema w opisie oczyszczania wątroby