Randki przez Internet

Jak znaleźć dziewczynę przez Internet?
AlokiAloki - specjalista Tipy.pl

W Polsce jest ponad 11 milionów dojrzałych kobiet a ty ciągle jesteś sam... Samotność to nic złego, jeśli jesteś szalonym singlem. Ale z czasem się to nudzi i chcemy dzielić z kimś swoje życie. Jeśli nie masz czasu na kilka spotkań towarzyskich tygodniowo, podczas których mógłbyś poznać dziewczynę swoich marzeń to skorzystaj z pomocy Internetu. W serwisach randkowych znajdziesz tysiące ogłoszeń dziewczyn z twojego regionu jednak czy masz czas, aby się z nimi wszystkimi spotkać? Jeśli nie, to jak dokonać selekcji i z którymi umówić się na randkę?
1
Zarejestruj się w serwisie randkowym

Takich serwisów jest bardzo dużo i raczej wszystkie z nich są płatne. Nie ma sensu rejestrować się w kilku. Najlepiej to zrobić w jednym, który ma najwięcej ogłoszeń towarzyskich z twojego regionu. Uzupełnij swój profil zamieszczając w nim prawdziwe informacje o sobie (nie udawaj kogoś kim nie jesteś), postaraj się, aby twój profil był atrakcyjny jednak równocześnie subtelny.

Przeczytaj również:
Jak uniknąć błędów w profilu randkowym?
Jak stworzyć dobry profil w serwisie randkowym?

2
Znajdź odpowiednie dziewczyny

Czego oczekujesz od dziewczyny? Chcesz znaleźć swoją drugą połówkę czy chcesz po prostu poflirtować czy znaleźć kochankę? Tak samo jak ty, dziewczyny mogły się znaleźć na tym serwisie z różnych powodów. Część z nich szuka wirtualnego przyjaciela, któremu mogłaby się wypłakać, inne szukają fajnych osób, z którymi można by było się umówić na piwo czy rolki, jeszcze inne kochanków lub sponsorów a niektóre swojej drugiej połówki. Zanim umówisz się z jakąś dziewczyną określ dokładnie, kogo ona szuka i czego oczekuje. Upewnij się również, że dziewczyna mieszka stosunkowo blisko ciebie, aby nie było problemu z umówieniem się na randkę. Po tej selekcji dziewcząt zostanie już stosunkowo niewiele i z nimi powinieneś się właśnie wybrać na randkę.

3
Zaproś dziewczynę na randkę

Zaproszenie dziewczyny na randkę i zdobycie jej serca jest jedną z najtrudniejszych rzeczy, które będziesz musiał zrobić, szczególnie dlatego, że "dobre" dziewczyny poszukują szczerych i otwartych mężczyzn a nie takich, którzy pozują na kogoś kim nie są. Jeśli chcesz na siłę być fajny to nigdy taki nie będziesz. Jak zatem zaprosić na randkę? Wymień z dziewczyną kilka wiadomości a następnie zapytaj czy nie wybrałaby się z tobą na kawę (uważaj, aby nie zrobić w wiadomościach ani jednego błędu!). Jeśli uważasz, że zaproszenie na kawę nie jest dobrym pomysłem to sprawdź jej zainteresowania i wykorzystaj te, które macie wspólne. Jeśli ona lubi czytać, poproś ją, aby ci towarzyszyła podczas zakupów w księgarni zaś jeśli uwielbia muzykę to wybierz się z nią do sklepu z płytami.

4
Zachowuj się naturalnie

Im naturalniej i swobodniej będziesz się zachowywać, tym randka będzie bardziej udana. Nie myśl o tym, że jesteście na randce. Udawaj przed sobą, że dziewczyna, która przed tobą dzwoni jest twoją starą koleżanką z klasy. Bierz pod uwagę również fakt, że w serwisie randkowym jest jeszcze bardzo dużo dziewczyn, które chciałyby się z tobą spotkać. Nie ta, to następna.

?

Wskazówki
* Pamiętaj, aby nigdy nie kłamać w swoim profilu randkowym!

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

marcin16
30.07.2019
Od siebie mogę polecić portal randkowy dla dorosłych, gdzie poznałem swoją obecną narzeczoną.
ogrom ofert pozwala każdemu znaleźć bratnią duszę ;)
robin
13.09.2013
Serwisy randkowe działające w internecie są nic nie warte. Jestem zapisany w takim serwisie od roku i nic. W większości przypadków (ok 90%) dziewczyna, do której piszę wiadomość lub wysyłam pytania (z listy pytań, które są w serwisie) nie odpowiada. Pozostałe zwykle kończą na jednej lub dwóch wiadomościach. Staram się być miły, kulturalny dziewczyna po drugiej stronie nie potrafi napisać, jakie książki lubi czytać albo jakiej muzyki słucha. Nie wiem, na jakie pytania one czekają?
kingga
18.04.2012
Najlepiej oczywiście zdecydować się na dobry serwis randkowy. I to taki, który chociażby jak mydwoje, pozwala na poznanie mężczyzny z zagranicy, nie tylko musimy szukać tej przysłowiowej połówki w kraju. Dobry serwis randkowy pozwala nam między innymi właśnie na wyjście poza pewien schemat.
Grzegorz
20.09.2011
Gdzie są te dziewczyny, ja się pytam??? Mieszkam w dużym mieście (Bielsko- Biała), szukam dziewczyny od... dziewięciu lat... przez internet właśnie! Dotychczas spotkałem się z dwiema (nic z tego nie wyszło), które były spoza Bielska.
Tak naprawdę profili i samych serwisów randkowych, gdzie ktoś jeszcze zagląda, jest bardzo mało. Ja nie rozumiem: GDZIE JESTEŚCIE LUDZIE??! Szukam dzień w dzień!