makijaż do szkoły

Jaki makijaż do szkoły?

megaramegara - specjalista Tipy.pl
makijaż do szkoły
1 z 7
Makijaż do szkoły powinien być przede wszystkim naturalny. Ma on wydobywać twoje naturalne piękno, a nie tworzyć z twojej twarzy maski. Odpowiednio dobrany do wieku i okazji makijaż sprawi, że będziesz wyglądać olśniewająco. Jak powinien wyglądać ten do szkoły, dowiesz się poniżej.
1
makijaż do szkoły
Mniej znaczy więcej

Twoja skóra nigdy nie będzie w tak dobrej kondycji jak teraz. Wyjątkiem są oczywiście zmiany trądzikowe i zaskórniki, z którymi trzeba walczyć za pomocą specjalnie do tego celu przeznaczonych kosmetyków. Nie używaj bazy pod makijaż, jeśli masz niedoskonałości, zatuszuj je, ale nie maluj całej cery. Zapewne zauważyłaś już, że zbyt duża ilość podkładu potrafi zrobić z twarzy maskę. Twój makijaż powinien być kwintesencją świeżości. Jedyne, czego tak naprawdę potrzebujesz to dobra maskara, korektor na krosty i błyszczyk. Podczas wietrznych jesiennych i zimowych dni, możesz do tego zestawu dorzucić róż do policzków.

2
korektor Vichy wysuszający nieskonałości
Ponieważ podkład obciąża cerę, szczególnie tą wrażliwą, najlepiej jest używać kosmetyków mineralnych. Ukryją one wszelkie niedoskonałości, w tym trądzik, a jednocześnie podkreślą naturalne piękno. Co więcej, nie zatykają porów, co jest szczególnie istotne dla cery w tym wieku. Żeby nie tylko tuszować krostki, ale jednocześnie je leczyć, zastosuj podwójne korektory w sztyfcie, nie tylko maskujące, ale i wysuszające zmiany trądzikowe.
3
makijaż do szkoły
Do szkoły doskonale sprawdzą się delikatnie połyskujące cienie do powiek i błyszczyki. Podkreślą one twoje piękno i dodadzą cerze blasku. Najlepsze dla nastolatek są kosmetyki, które tylko delikatnie koloryzują, a nie pokrywają skóry w całości. Ciemne i matowe cienie i szminki sprawią tylko, że będziesz wyglądać staro.
4
podkład w musie
Makijaż twarzy

Do makijażu twarzy najlepiej sprawdzi się podkład mineralny lub mus. Wyrównają one koloryt cery nie obciążając jej. Dodatkowo są bardzo łatwe w aplikacji. Nie używaj ciężkich podkładów w płynie lub w kompakcie, nawet żeby zatuszować trądzik. Nie ukryjesz pod nimi krost, za to będziesz wyglądać nienaturalnie. Na zmiany trądzikowe znacznie korzystniej zadziała korektor maskująco-wysuszający niedoskonałości.

5
makijaż oczu
Makijaż oczu

Do makijażu oczu używaj cieni w ciepłych kolorach, pastelowych, różowych, brzoskwiniowych. Nie stosuj eyelinera, ponieważ tylko cię postarzy. Unikaj również czarnego tuszu do rzęs, lepiej będziesz wyglądać w brązowej maskarze, najlepiej wydłużająco-pogrubiającej. Jeśli masz naturalnie czarne rzęsy, wybierz maskarę przezroczystą. Nie przesadzaj z ilością kosmetyków. Jedna warstwa cienia, maskary, czy podkładu w zupełności wystarczy.

6
makijaż do szkoły - usta
Usta

Do wykończenia makijażu niezbędne są odpowiednio pomalowane usta. W twoim przypadku najlepiej sprawdzi się błyszczyk lub balsam do ust w naturalnym kolorze. Dbaj o nawilżenie ust stosując odpowiednie pomadki. Jeśli chodzi o odcienie, najlepiej sprawdzą się bladoróżowe (do ciemnej karnacji), a średnie róże do jasnej karnacji. Jeśli masz pełne usta – zdecyduj się na balsam do ust, jeśli wąskie – wybierz błyszczyk.

Strona 1 z 7

Powiązane porady

długotrwały makijaż
makijaz niebieskich oczu
makijaż tuszujący duży nos

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane