Bawiące się dzieci na plaży

Jak się spakować na plażę z dzieckiem?
PodrozePodroze - specjalista Tipy.pl

Wyprawa na plażę brzmi bardzo kusząco jednak pakowanie rzeczy dla twojego dziecka może być bardzo zniechęcające. Jeśli miałaś okazję być ze swoją pociechą nad morzem czy jeziorem, z pewnością nie raz targałaś na plażę mnóstwo niepotrzebnych rzeczy. Poniżej znajdziesz kilka rzeczy które powinnaś wziąć na plażę następnym razem - ani więcej ani mniej.
1
Spakuj się do torby zasuwanej na zamek

Twoje dziecko z pewnością będzie szaleć i biegać po piasku. Biorąc torbę plażową zamykaną na zatrzask sprawisz, że piasek znajdzie się w portfelu, kosmetykach, telefonie i wszystkich innych rzeczach, które będziesz trzymać w torbie. Dlatego najlepszym rozwiązaniem jest torba zamykana na zamek błyskawiczny. Dzięki niej nie będziesz musiała jeść na plaży kanapek z piaskiem.
2
Nałóż krem ochronny i pieluszki do kąpieli zanim wybierzesz się na plażę

Pierwsze co twoje dziecko zrobi po przyjściu na plażę to rzucenie się na piasek i jego podziwianie. Będzie ci bardzo trudno starannie nałożyć na skórę dziecka krem ochronny. Po pierwsze - piasek będzie się już znajdował na jego rączkach i nóżkach, po drugie, dziecko raczej nie będzie stało spokojnie i czekało aż dokończysz smarowanie - z pewnością będzie chciało natychmiast zacząć się bawić. Z tego powodu krem z filtrem nałóż przed wyjściem z domu. To samo dotyczy pieluszek do pływania, które nie chłoną wilgoci ani nie przeciekają.
3
Podstawa na plaży - puder dla dzieci i torebki strunowe (plastikowe na zatrzaski)

Weź ze sobą koniecznie puder dla dziecka (talk). Puder świetnie wchłania wilgoć dzięki czemu z łatwością oczyścisz swoje dziecko z piasku - nawet z tego mokrego! Również plastikowe torebki są bardzo pomocne. Przydadzą się na schowanie mokrego stroju kąpielowego, zużytych pieluszek i śmieci - również tych wszystkich śmieci, które poznosi twoje dziecko z całej okolicy, uważając je zapewne za bardzo ciekawe znaleziska.
4
Weź ze sobą zabawki i przegryzki dla dziecka

Idziesz na plażę z dzieckiem - zatem nic nie uratuje cię od spakowania zabawek dla dziecka i jedzenia. Staraj się tylko zrobić to efektywnie, aby nie nieść ze sobą niepotrzebnie za dużo rzeczy. Z zabawek powinien wystarczyć mały zestaw do piasku a do jedzenia kilka kanapek oraz takie przegryzki które nie wymagają przechowywania w chłodzie (np. suche ciastka, żelki itp.).
5
Weź jak najmniej ręczników

Nawet jeśli planujesz kąpiele w morzu (jeziorze itp.) weź wyłącznie ręcznik dla dziecka. Oprócz niego weź stare prześcieradło, które będzie wam służyło jako miejsce do siedzenia. Prześcieradło jest dużo większe od ręcznika a po starannym złożeniu będzie zajmowało mniej miejsca.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane