Szczupłe ręce

Jak schudnąć na rękach?

AlokiAloki - specjalista Tipy.pl
Czy masz na rękach tłuszczyk, który przeszkadza ci w noszeniu krótkich rękawków? Jeśli tak, to pora zabrać się za siebie. Nie sądź jednak, że tłuszczyk zniknie w przeciągu kilku dni. Aby ręce ładnie się prezentowały potrzeba przynajmniej kilku tygodni pracy. Poniżej przedstawiam zestaw ćwiczeń, które wyszczuplą twoje ramiona.
1
Podciąganie na drążku
Podciąganie na drążku

Jest to jedno z najbardziej efektywnych ćwiczeń jeśli chodzi o spalenie tłuszczyku z rąk. Musisz podciągnąć się na drążku, tak, aby dotknąć go podbródkiem. Jeśli chcesz wyrzeźbić swoje bicepsy podciągaj się podchwytem, zaś jeśli chcesz wyszczuplić ramiona podciągaj się nachwytem.

2
Pływanie
Pływanie

Pływanie jest wspaniałym sportem, który rzeźbi całe twoje ciało i redukuje bóle kręgosłupa. Najlepszą techniką pływania, która wyszczupla i wzmacnia ręce jest motylek. Motylek sprawi, że nie tylko twoje ręce będą chudsze ale i całe ciało. Jeśli nie potrafisz pływać motylkiem pływaj kraulem lub żabką.

3
Hantle
Hantle

Hantli możesz używać na wiele sposobów. Możesz stanąć prosto i podnosić je na wyprostowanych rękach wzdłuż lub w poprzek ciała, lub wykonać to samo ćwiczenie z rękami ugiętymi w łokciach.

4
Dieta

Zredukuj spożywanie przetworzonej żywności oraz słodyczy. Unikaj fast foodów oraz tłuszczy, które najszybciej przekładają się na dodatkowe kilogramy. Prawidłowe odżywianie jest najszybszą drogą do zgubienia zbędnego tłuszczyku.

5
Aerobik
Aerobik

Aerobik jest ćwiczeniem kardio, które świetnie wpływa na przyspieszenie metabolizmu i redukcję tkanki tłuszczowej. Ćwicz razem z obciążnikami założonymi na ręce, które sprawią, że spalisz jeszcze więcej tłuszczyku z ramion. Ćwicząc w ten sposób zobaczysz różnicę w wyglądzie rąk już po tygodniu.

6
Pompki
Pompki

To oczywiste, że pompki są świetnym ćwiczeniem na klatkę piersiową i ramiona. Są różne rodzaje pompek, które możesz wykonywać. Przykładowo pompki z piłką lekarską - rewelacyjne na ramiona, ponieważ ćwiczenie wykonywane jest pod innym kątem.

7
Wyciskanie rąk na atlasie
Wyciskanie na atlasie

Aby schudnąć i wzmocnić ramiona musisz wykonywać ćwiczenia na atlasie regularnie, kilka razy w tygodniu. Nie przesadzaj z ciężarem ani ilością powtórzeń, aby nie nadwyrężyć mięśni.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Szczupłe uda
ćwiczenia z hantlami
Ekspander

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane