Chłopak i dziewczyna

Jak uszczęśliwić kobietę?

AlokiAloki - specjalista Tipy.pl
Uszczęśliwienie kobiety - brzmi bardzo prosto, jednak jest w rzeczywistości niezwykle trudne. Większość kobiet narzeka, że na początku związku ich mężczyźni starali się, jednak z czasem to się zmieniło. Przestają się starać, bo przecież zdobyli już kobietę, więc po co tyle zachodu? Jednak musicie panowie pamiętać, że miłość trzeba pielęgnować, aby nie wygasła. Nie możecie dopuścić do tego, aby ktoś inny poderwał wam waszą dziewczynę czy żonę na miłe słówka, tylko dlatego, że wy zapomnieliście czym jest komplement czy dlatego, że nie mieliście czasu, aby zrobić dla niej coś miłego. Kobiety potrzebują słów, komplementów i miłych uczynków, aby czuć się kochane. Potrzebują sygnałów, że komuś na nich zależy i ktoś o nie dba. Z kobietami jest jak z kotami - pójdą na kolana tego, kto będzie dla nich miły i kto je pogłaszcze.
1
Lojalność to podstawa

Jeśli chcesz, aby twoja kobieta była szczęśliwa to bądź wobec niej lojalny - to takie proste! Wiem, że lubicie czasami poflirtować, ale takie zachowanie może mieć katastrofalne skutki dla związku. Bycie lojalnym nie oznacza, że nigdy nie może ci się spodobać jakaś inna dziewczyna, ale to, że za każdym razem, kiedy tak się stanie, musisz pamiętać, że jest ktoś kto cię kocha i ufa, że go nie skrzywdzisz i nie zdradzisz.

2
Słodkie, małe nic

Zacznij dzień od sympatycznych słów, lub jeśli razem nie śpicie to od miłego SMS-a lub telefonu na dzień dobry. Napisz jej, że za nią tęsknisz i nie możesz się doczekać, kiedy znów się spotkacie. Za pomocą kilku miłych słów możesz sprawić, że kobieta będzie naprawdę szczęśliwa.

3
Kolejna, pierwsza randka

Aby zabić monotonię w związku staraj się umawiać z nią na spotkania z takim samym zapałem i ekscytacją jaka towarzyszyła ci podczas pierwszej randki lub podczas dnia oświadczyn. Ubierz się jak najlepiej potrafisz, użyj perfum, kup kwiaty. Publiczne okazywanie uczuć sprawi, że twoja kobieta poczuje się kochana i wyjątkowa.

4
Prezenty

Każdy z nas lubi dostawać prezenty, jednak kobiety to po prostu kochają. Dlatego nie powinno cię zaskoczyć, że aby uszczęśliwić kobietę wystarczy zrobić niespodziankę i kupić jej prezent. Jeśli należysz do osób, które mają problem z wyrażaniem swoich uczuć to drobne prezenty są idealnym sposobem, aby uszczęśliwić kobietę. Prezenty nie muszą być drogie - czasami wystarczy ładna spinka do włosów, aby dziewczyna się ucieszyła. Ale pamiętaj - dotyczy to tylko prezentów dawanych bez okazji - czyli z zaskoczenia!

5
Przepraszaj

W każdym związku są czasami sytuacje, kiedy przeprosiny stają się kwestią dumy, ponieważ żadne z was nie poczuwa się do winy. Pamiętaj, że ktoś musi pierwszy wyciągnąć rękę, ponieważ nawet mały problem urośnie do bomby atomowej, która może całkowicie rozsadzić waszą miłość. Pamiętaj, że twoja kobieta cię kocha, zatem twoje ego nie powinno nigdy stanąć między wami.

6
Spraw, aby się śmiała

Dobre poczucie humoru może pomóc w najtrudniejszych momentach. Śmiech może być jak magiczny eliksir podczas kłopotów i pozwoli waszemu związkowi ciągle kwitnąć.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

pozycja snu w związku
rozwód
utrata zaufania

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

jarhead
12.08.2012
kobiety teraz na tym swiecie sa najwazniejsze? a zapominaja o nas :( my tez jestesmy skomplikowani. a nie zawsze lodzik i bedzie ok.