Chłopak i dziewczyna w łóżku

Jak mieć wspaniały seks bez współżycia?

AgaKAgaK - specjalista Tipy.pl
Podobnie jak inne części naszego codziennego życia seks jest zagrożony rutyną. Mamy tendencję do skupiania się na podstawowych tajnikach satysfakcji seksualnej do tego stopnia, że zapominamy o wielu różnych przyjemnościach, jakie seks ze sobą niesie. Aby przerwać ten cykl należy zastanowić się, co nasze ciało ma do zaoferowania i sprawdzić, jaką możemy sprawić sobie przyjemność bez zamiaru odbycia stosunku seksualnego. W tym artykule znajdziesz kilka kroków jak doprowadzić kobietę do nieziemskiej rozkoszy bez współżycia.
1
Bądź bezinteresowny

Przede wszystkim pomyśl o niej. Nie bój się, że nic z tego nie będziesz mieć bo ty również zaznasz przyjemności. Powolne działania skierowane nie bezpośrednio na najintymniejsze części jej ciała przyniosą pożądane rezultaty. Całuj jej kark, szyję, dekolt, uda i pośladki omijając okolice intymne. Pamiętaj, że im dłużej będziesz budował atmosferę podniecenia tym dłużej będziesz pamiętał ten wspaniały stosunek. Pozwól by kobieta poczuła, że jest pożądana i doceniana. Im bardziej się ona zrelaksuje i rozluźni tym bardziej odwdzięczy ci się w trakcie dalszego zbliżenia.

2
Wykorzystaj swoje zasoby

W tej zabawie zasada jest taka, aby ze sobą nie współżyć, ale to nie znaczy, że nie możesz dopieścić jej intymnych miejsc. Im dłużej się nimi będziesz zajmować tym większe będzie jej podniecenie a ty widząc jak się wije z rozkoszy i prawie krzyczy abyś w nią wszedł będziesz mieć niezłą zabawę. Zastanów się, czego możesz użyć – rak, ust, paznokci, zarostu z brody czy skóry. Każda z tych rzeczy może służyć do innych celów. Możesz całować, pieścić, łaskotać czy ją lizać inspirując się dalej poprzez obserwowanie jej reakcji. Nie zapominaj, że są również inne przydatne narzędzia takie jak kostki lodu, pióra, wszystko, co może ją w jakikolwiek sposób dopieścić i pobudzić. Podczas pieszczot nie opuszczaj żadnej z części jej ciała. Na sam koniec jak już nie będzie mogła wytrzymać zajmij się jej piersiami i waginą.

3
Badanie terytorium

Pomyśl o jej częściach ciała, na których chcesz się szczególnie skupić. Musisz jednak pamiętać o wszystkich obszarach wrażliwych. Jeśli jest czuła na dotyk to idealnie, jeśli z kolei nie, to musisz zastosować coś konkretniejszego jak broda z twojego podbródka. Twoim celem jest zapewnienie jej miłego uczucia – nie bólu czy podrażnienia (chyba, że to właśnie jej odpowiada). Wystarczy jak będzie czuła się naprawdę seksownie. Całuj jej uszy, szyję ramiona a nawet pachy. Przenieś się trochę niżej na jej talię, brzuch wzgórek łonowy, uda, pod kolanami. Dopieść miejsca na jej ciele, które są zazwyczaj pomijane.

4
Doprowadź ją do szaleństwa

Mimo że musisz być delikatny, jeśli chodzi o takie części ciała jak wewnętrzna strona ud, szyi, uszy, pachy i miejsca pod kolanami, to są inne obszary na jej ciele, wobec których możesz być trochę ostrzejszy. Możesz czasami być czuły a momentami bardziej agresywny - jej odczucia będą wówczas jeszcze bardziej intensywne, jeśli nie będzie wiedziała, co masz zamiar zrobić. „Terroryzuj” ją najdłużej jak tylko możesz i nie ulegaj jej prośbom abyś dotknął jej sutków czy łechtaczki. Uważaj na jej reakcję i skupiaj się na rzeczach, które działają na nią najbardziej.

5

Daj jej tego czego pragnie

Im dłużej będziesz ją pieścił, poddawał ją przyjemnym torturom to gwarantuję ci, że orgazm, jaki przeżyje będzie niezwykle intensywny. Nie ustępuj jej zbyt szybko, bądź bezlitosny w pieszczotach. Jak już będziesz pewny, że jest już tuż tuż przed szczytowaniem użyj ust i rąk w miejscach, w których ich po prostu pragnie, czyli na piersiach i w pochwie. Po tym jak osiągnie punkt kulminacyjny pozwól jej odpocząć kilka minut, aż będzie gotowa na więcej. Są ogromne szanse, że będzie chciała użyć podobnych tortur na twoim ciele.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane