Serce

Jak zdobyć serce dziewczyny?
AlokiAloki - specjalista Tipy.pl

Jesteś zakochany bez wzajemności a może nadal szukasz tej jedynej? W każdym wypadku musisz się dowiedzieć, co zrobić, aby rozkochać w sobie dziewczynę i zdobyć jej serce na zawsze. Oto co musisz zapamiętać:
1
Nie naciskaj jej.

Pozwól, aby wasz związek rozwijał się powoli. Jeśli będziesz zbyt nachalny czy zaborczy to dziewczyna z pewnością od ciebie ucieknie.

2
Bądź dzielny i odważny.

Większość dziewczyn lubi mężczyzn z dużą pewnością siebie, jednak nie z wielkim ego. Po prostu do niej podejdź i zacznij zwykłą rozmowę. Dzięki temu dasz jej do zrozumienia, że jesteś nią zainteresowany. Nie bądź cwaniakiem!

3
Nigdy nie traktuj dziewczyny jakby była przedmiotem.

Nikt nie lubi się czuć wykorzystywany i niekochany.

4
Udowodnij, że naprawdę ci na niej zależy.

Pokaż, że twoje zachowanie nie jest zwykłym podrywaniem. Zadawaj jej pytania, które jej dotyczą, mów do niej. Kobietom nie zależy przede wszystkim na dotykaniu się i na pocałunkach. Słuchaj jej i patrz jej w oczy jak mówi.

5
Troszcz się o nią.

Zapytaj o to, jak minął jej dzień. To prosty sposób na pokazanie swojego zainteresowania tym co robi oraz na udowodnienie, że interesuje cię całe jej życie a nie tylko ona. Kiedy dziewczyna zaczyna mówić to poświęć jej całą swoją uwagę. Patrz jej w oczy i przede wszystkim - nie zmieniaj tematu ani nie wchodź jej w słowo. Zadawanie pytań na temat tego co mówi pokaże, że naprawdę jej słuchasz. Pamiętaj również, aby w razie potrzeby zawsze ofiarować jej swoją pomoc.

6
Zaprzyjaźnij się z jej przyjaciółmi.

Jeśli jej przyjaciele cię polubią wówczas masz większe szanse na zdobycie jej serca. Dziewczyny zawsze proszą przyjaciół o opinie lub porady dotyczące ich chłopaków. Dlatego musisz mieć wśród jej znajomych jak najlepszą opinię.

7
Spraw, aby się czuła jak najpiękniejsza kobieta na świecie.

Możesz jej również to bezpośrednio powiedzieć. Kobiety kochają komplementy i poczucie, że są piękne. Jednak nie przesadzaj, zwłaszcza jeśli wasz związek jest świeży. Jeśli tak jest, wówczas wystarczy powiedzieć "pięknie wyglądasz" a dziewczyna od razu będzie mieć motylki w brzuchu. Pamiętaj jednak, aby być szczerym w komplementach. Mów prawdę, ponieważ kobieta może wyczuć w twoim głosie ironię.

8
Upewnij się, że dziewczyna czuje się z tobą bezpiecznie.

Większość dziewczyn ma kogoś, do kogo może się zwrócić gdy coś układa się nie po ich myśli. Dlatego powinieneś wykazywać zainteresowanie jej życiem. Jeśli wiesz, że planowała coś po pracy czy szkole to zapytaj jej później jak było. To skłoni ją do opowiadania i do zwierzeń. A właśnie o to chodzi - ona powinna czuć, że zawsze może ci zaufać i się zwierzyć z absolutnie wszystkiego.

9
Ciesz się i smuć razem z nią.

Jeśli dostanie świetną ocenę z testu z matematyki pogratuluj jej i pokaż, jak bardzo się cieszysz. Jeśli miała zły dzień powiedz, że ci przykro i zaproponuj coś, dzięki czemu poczuje się lepiej (np. wyjście na lody). Jeśli możesz, to staraj się zawsze poprawiać jej humor.

10
Rozśmieszaj ją.

Jeśli będziesz umiał z łatwością rozśmieszyć dziewczynę to prędzej czy później zdobędziesz jej serce. Jednak przede wszystkim musisz być jej dobrym przyjacielem. Dziewczyna musi wiedzieć, że może ci zaufać i że nie złamiesz jej serca, bo ci na niej naprawdę zależy. Kobiety uwielbiają się śmiać i będą się śmiać nawet jeśli to co mówisz nie będzie zbytnio śmieszne.

11
Daj jej swoją kurtkę jeśli będzie jej zimno.

Jeśli ściągniesz swoją kurtkę czy płaszcz i ją nim nakryjesz to zrobisz na niej naprawdę duże wrażenie. Upewnij się jednak, że jest ona czysta i ładnie pachnie. Robiąc to pokażesz dziewczynie, że się o nią troszczysz i dbasz o jej zdrowie a to da jej poczucie bezpieczeństwa.

12
Pamiętaj o prawidłowiej higienie.

Kobiety są bardzo wyczulone na punkcie higieny osobistej i uwielbiają mężczyzn, którzy o siebie dbają. Jeśli o siebie nie dbasz to najlepiej o niej zapomnij. Wierz lub nie, ale włosy pachnące szamponem są dużym wabikiem na kobiety. Tak samo ciało pachnące świeżością czy czyste zęby. Jeśli będziesz nieprzyjemnie pachniał potem czy będziesz mieć tłuste włosy to na nic wszystkie twoje starania.

13
Nie pogrywaj sobie.

Pogrywanie sobie to strata czasu. Jeśli zaczniesz związek od kłamstwa (np. powiesz jej że masz za sobą wieloletni związek czy że nigdy nie miałeś dziewczyny) to jak tylko wyjdzie ono na jaw, dziewczyna skończy z tobą znajomość. Delikatne flirtowanie jest w porządku, jednak pamiętaj, aby nigdy nie udawać kogoś kim nie jesteś. Powiedz dziewczynie czego oczekujesz i pokaż jej na co może liczyć.

14
Bądź szczery.

Bądź szczery we wszystkim - w komplementach, we flirtowaniu, podrywaniu czy dbaniu o dziewczynę. Żadna z tych rzeczy nie będzie się liczyć, jeśli naprawdę ci na niej nie zależy.

15
Kochaj ją za jej dziwactwa.

Każdy z nas nie lubi jakiejś cechy osoby którą kocha, jednak jeśli tych cech jest zbyt dużo, to lepiej sobie podarować taki związek. Musisz kochać dziewczynę za wszystkie rzeczy, które sprawiają, że jest ona wyjątkowa i oryginalna. Powiedz jej o tym. Przykładowo powiedz "bardzo podobają mi się twoje piegi" czy "podoba mi się twój mięciutki brzuszek". Każda dziewczyna ma cechy, z którymi czuje się niepewnie, bądź uważa je za wady. Jeśli pokochasz je, to będziesz mieć u niej dużego plusa.

16
Jeśli o czymś myślisz to jej o tym powiedz.

Jeśli nie możesz rozszyfrować jej sygnałów lub nie wiesz o co jej chodzi to jej o tym powiedz. Zawsze najprostsze rozwiązania są najlepsze. Zamiast się domyślać to spytaj prosto z mostu. Jeśli nie jesteś pewien jaki ona ma do ciebie stosunek, co o tobie myśli itp. to spytaj. Jeśli będzie coś nie tak, to masz szansę to naprawić i tym samym uratować wasz związek. Jednak nie mów o tym za dużo. Lepiej dwa razy pomyśleć, a powiedzieć raz.

17
Kochaj ją za to kim jest wewnątrz siebie i na zewnątrz.

Pokazuj swoją miłość do niej - to jest najważniejsza rzecz. Ona musi mieć dowody w postaci twojego zachowania, że ci na niej zależy i że ją kochasz.

?

Wskazówki
* Bądź pewny siebie. Chodź i mów w pewny sposób. Bądź liderem.
* Nie bądź marudą. Nie narzekaj na temat błahych spraw.
* Bądź ekscytującą osobą. Bez względu na temat rozmowy mów zawsze z wigorem i energią. Mówiąc do dziewczyny nigdy nie patrz pod nogi. Nawet jak jesteś smutny to pokazuj, że rozpiera cię energia.
* Wygłupiaj się. Drocz się z nią i śmiej. Nie bądź zbyt poważny.
* Dziewczyny są bardzo wrażliwe, dlatego upewnij się, że nie ranisz jej uczuć swoim zachowaniem czy słowami. Pozwól mieć jej ostatnie słowo na każdy temat.
* Nie wstydź się bycia gentlemanem. Dziewczyny uwielbiają kiedy przepuszcza się je w drzwiach i odsuwa krzesła kiedy siadają! Pamiętaj, aby być gentlemanem dla wszystkich kobiet, nie tylko dla tej jednej. Ona widzi jak się zachowujesz i będzie wiedzieć jeśli twoje dobre wychowanie będzie tylko na pokaz.

!

Uwaga!
* Nie naciskaj. Nie oznacza nie.
* Nigdy nie mów nic złego na jej temat za jej plecami.

Strona 1 z 5

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

jakubek
05.12.2016
super poradnik, działa w 100%