Fotografia aktu

Jak odgrywać role podczas seksu?

AgaKAgaK - specjalista Tipy.pl
Codzienne życie składające się z wielu stresów i obowiązków sprawia, że życie seksualne schodzi na dalszy plan. Często rutyna, która pojawia się w łóżku powoduje, że seks nie smakuje tak jak kiedyś. Warto to zmienić i urozmaicić. Zaproponuj swojej partnerce coś nowego coś, co odkryje w was nowe ja. Czemu nie odegrać ciekawej roli, której finałem jest gorący seks? Mam dla ciebie kilka ciekawych ról, dzięki którym wasza sypialnia stanie się niczym scena najlepszego teatru.
1
Artysta i modelka

To jedna z ról, jakie możecie odegrać. Artyści raczej profesjonalnie podchodzą do swojego fachu i gdy patrzą na nagą modelkę pozującą do obrazu widzą w niej eksponat. Ty nie jesteś przecież aż takim profesjonalistą. Poproś, aby twoja kobieta założyła na siebie seksowne ubranie i zrobiła sobie odpowiedni makijaż i fryzurę. Siedząc na skraju łóżka będziesz musiał ocenić jej przygotowanie i wybrać odpowiednią pozę. Niech przechadza się po pokoju wybierając najróżniejsze pozycje to na krześle, ławie czy dywanie. Nie wiedząc, która będzie najlepsza pomału ściągaj z niej pojedynczo poszczególne części jej ubioru. Gwarantuję ci, że po tym wszystkim nie będzie miała portretu, ale cudowne wspomnienia z niezapomnianej nocy spędzonej z tobą w łóżku.

2
Policjant i aresztowana

Odgrywanie najróżniejszych ról może być dość kosztowne ze względu na koszty związane z kostiumami. Do tej roli potrzebujesz naprawdę niewiele, kajdanki i pistolet na wodę. Ułóżcie sobie scenariusz i odegrajcie to profesjonalnie. Możesz ją przyłapać jak zaczyna się masturbować w miejscu publicznym, którym będzie wasze łóżko. Aresztuj ją chwyć za włosy i zaprowadź do celi, którą będzie łazienka. Przypnij jej dłoń do kaloryfera podciągnij spódniczkę, pod którą nie będzie miała majtek i strzelaj pistoletem na wodę prosto na jej pochwę. Efekt będzie jeszcze lepszy jak założysz okulary policyjne z lustrzanym odbiciem – nie będzie miała pojęcia, na co w danym momencie patrzysz i sama będzie widziała swoje odbicie. Następnie możesz ją przeprowadzić pod prysznic a co dalej zrobicie to chyba nie muszę już pisać. Jeżeli chodzi o takie dość „brutalne” gierki musi być na to odpowiedni czas. Ona na pewno nie będzie szczęśliwa, gdy mocno chwycisz ją za włosy po całym dniu męczącej pracy.

3
Bogata kobieta i barman

Zaproś ją do najnowszego lokalu, którym będzie twój bądź wasz wspólny dom. Przygotuj bar. Kilka rodzajów alkoholi i dodatki w postaci parasolek, owoców i bitej śmietany. Ubierz się jakbyś był barmanem. Niech siądzie przy barze i zamówi u ciebie drinka. Tak jak prawdziwy barman powinieneś potrafić słuchać. Niech opowie ci jak minął dzień i jakie są jej fantazje. Po jakimś czasie niech zaproponuje ci wspólnego drinka. Pozwól na to, ale pod warunkiem, że zatańczy dla ciebie erotyczny taniec na „parkiecie”. Oczywiście zgodzi się na to. Wypijcie wspólne drinka. Ściągnij wszystko, co jest na barze i następnie połóż ją na nim. Uprawiajcie namiętny seks. Gdy będzie leżała na barze możesz wykorzystać bitą śmietanę nanosząc ją na jej piersi a później zlizując.

4
Kobieta do towarzystwa

Ta rola może być dość kosztowna, ale na pewno warto wydać na to pieniądze. Wynajmij pokój w miłym hotelu i następnie zadzwoń do swojej kobiety i powiedź jej gdzie i o której ma się udać. Na łóżku w hotelowym pokoju zastaw jej prezent i liścik, w którym napisane będzie, aby ubrała się w to, co jest w pudełku – oczywiście seksowna bielizna. W dalszej części listu napisz, aby napiła się wina, które będzie przygotowane dla niej na stoliku. Czekając na ciebie zdoła się troszkę rozluźnić. Wejdź do pokoju w eleganckim garniturze. Weź ją na ręce i połóż na łóżku w pozycji, jakiej chcesz. Możesz być odrobinę brutalny, delikatnie przygryzając jej szyję i sutki. To będzie wspaniały seks.

5
Prywatny pokaz

To może być niezła zabawa i przy tym mała przekąska. Zaproś swoją kobietę na prywatny pokaz tańca niczym z nocnego klubu dla pań. Możesz urozmaicić ten pokaz dodając hawajski akcent. Zadbaj o to również, aby miała przy sobie mnóstwo dziesięciozłotówek. Możesz zrobić sobie spódnicę z bananów, które będą miały zakrywać strategiczne partie twojego ciała. Pod spódniczkę załóż seksowne męskie springi. Zatańcz dla niej. Za każdą dziesięciozłotówkę, którą włoży ci za spódniczkę urwij jednego banana. Gdy dojdziecie do ostatniego, który będzie dokładnie na twoim penisie pozwól jej, aby obrała skórkę i zaczęła go ssać jakby robiła ci loda. Myślę, że szybko będzie chciała zastąpić ten owoc na twój własny znajdujący się tuż pod stringami. Myślę, że będziecie mieli na początku super zabawę, która przerodzi się w namiętny i gorący seks.

?

Wskazówki
* Gra w takie zabawy pozwoli urozmaicić wasze życie seksualne i uwolni was od rutyny, która często gości w niejednej sypialni. Oprócz ciekawych doznań dowiecie się czegoś nowego o sobie. Przekonacie się o swoich preferencjach i często ukrytych pragnieniach, które takie zabawy świetnie wydobywają.

Strona 1 z 3

Powiązane porady

seks
podniecona kobieta
necking

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane