Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak podnieść swój męski seksapil?

Jak podnieść swój męski seksapil?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (9 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Każdy mężczyzna pragnie mieć u swoich stóp wiele kobiet. Pragnie zwracać na siebie uwagę i cieszyć się ogromnym zainteresowaniem u płci przeciwnej. Przez dziesiątki lat wiele się zmieniło. Kiedyś ludzie łączyli się po prostu w pary co często narzucone było przez rodzinę a kobiety nie miały zbyt wiele do powiedzenia. W dzisiejszych czasach, kiedy to kobiety stały się niezależne i same dokonują wyboru wymagania względem mężczyzn stały się o wiele większe. Mężczyzna przede wszystkim musi dobrze wyglądać, ale oprócz tego musi umieć je zaskakiwać i błyszczeć inteligencją. Tak drogi kolego, pięknie wyrzeźbione ciało i firmowe ciuchy już nie wystarczają współczesnym kobietom a przynajmniej nie wszystkim. Jeśli chcesz być atrakcyjnym dla kobiet w szerokim znaczeniu tego słowa przeczytaj poniższy artykuł.
1

Sylwetka

Jeśli kobieta zauważy, że jesteś dobrze zbudowany i wysportowany to możesz być pewny, że jesteś w połowie drogi do jej sypialni. Mimo tego, że na liście najbardziej pożądanych cech u mężczyzny na pierwszym miejscu znajduje się poczucie humoru to jako posiadacz pięknego ciała na pewno zostaniesz zauważony. Dobra postura kojarzy się kobietom z prawdziwą męskością, dużą produkcją plemników i niesamowitą aktywnością seksualną. Mężczyźni podobnie odbierają kobiety – te posiadające kształtną pupę i obfite piersi uważają podświadomie za zdrowe i posiadające dobry materiał genetyczny. Jeśli chcesz być zauważonym przez płeć przeciwną zadbaj więc o swoją sylwetkę. Siłownia pomoże ci nabrać kształtów, doda pewności siebie i uwolni od stresów dnia codziennego.

2

Zapach

Higiena osobista to podstawa w kontaktach męsko damskich. Mężczyzna musi być zadbany, jeśli chce zwrócić uwagę kobiety. Poranny prysznic i świeże ubrania to podstawa, o czym niestety zapomina wielu. Regularne golenie, dobrze obcięte włosy i zadbane dłonie, plus zapach wody kolońskiej to pierwszy krok do sukcesu. Nie przesadzaj jednak z ilością perfum, których nadmiar też może odstraszyć. Niestety niektórzy do tej pory używają wody toaletowej, aby zabić zapach przepoconego ciała i ciuchów, co oczywiście da się wyczuć – mam nadzieję, że nie stosujesz takiej praktyki.

Jak uwieść mężczyznę?
Jak uwieść dziewczynę?
Co dzieje się po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych?
Jak zmienić orientację seksualną?
3

Maniery

Kobiety pragną być traktowane przez mężczyzn jakby były jedynymi na świecie. Właściwe maniery powinny towarzyszyć mężczyznom, na co dzień nie tylko w stosunku do kobiet, którymi są zainteresowani. Puszczanie kobiet przodem, otwieranie drzwi, pomaganie w ściągnięciu czy ubraniu płaszcza, odsuwanie krzesła przy stole to podstawy, które powinien przestrzegać każdy mężczyzna. Kobiety zwracają na to szczególną odwagę. Mężczyzna może pięknie wyglądać i pachnieć, lecz jeśli nie będzie przestrzegał manier od razu zostanie zdyskwalifikowany.

4

Taniec

Nikt nie wymaga od ciebie abyś umiał tańczyć jak zwycięzca „Tańca z gwiazdami” czy „You can dance”, ale podstawowe style są wręcz konieczne. Jak zaimponujesz kobiecie na dyskotece czy przyjęciu, na którym tańczy się w parach? Kobiety uwielbiają tańczyć. Jeśli choćby nie dotrzymasz jej kroku nie mówiąc już o prowadzeniu to na pewno znajdzie sobie lepszego partnera tanecznego. Weź kilka lekcji tańca indywidualnego bądź zapisz się na kurs, na którym zresztą możesz poznać ciekawą kobietę, która może zostać nie tylko partnerką podczas kursu.

5

Pewność siebie

Mężczyźni pewni siebie nie mają problemu z poznawaniem kobiet. Pewność siebie nie powinna odnosić się tylko do tego, w czym osiągasz sukces jak na przykład praca. Powinieneś być pewny tego, co robisz i co mówisz - to imponuje kobietom. Często bywa tak, że nawet mało atrakcyjni mężczyźni, ale bardzo pewni siebie zdobywają te najbardziej pożądane kobiety. Naucz się chodzić z podniesioną głową, mówić tak, aby wszyscy chcieli słuchać i szanowali to, co masz do powiedzenia.

6

Pielęgnacja

Mimo że delikatny zarost dodaje czasem męskości to nie jest preferowany w praktyce, szczególnie jak całujesz się z kobietą. Nie przemieniaj się jednak w pedanta, który spędza więcej czasu przed lustrem niż kobieta. Podstawą są dobrze obcięte włosy, zadbane dłonie, czyste wyprasowane ubranie i buty. Higiena osobista musi być na bardzo wysokim poziomie. Miejsca intymne powinny być również zadbane, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy nadarzy się seks.

7

Wytrzymałość

Jeśli będziesz w stanie wytrzymać tak długo w łóżku, aż zaspokoisz wszystkie zachcianki swojej kobiety będziesz nazywany „mężczyzną" a nie "chłopcem". Kobiety wolą mężczyzn, którzy mają kontrolę nad swoją seksualnością. Tych, którzy mogą się kochać w każdym momencie i doprowadzą je do orgazmu nawet wówczas, jeśli miałoby to trwać godzinę. Zwiększ swoją wytrzymałość poprzez ćwiczenia mięśni kegla. Krótko mówiąc polega to na przerywaniu strumienia moczu bądź zaciskaniu, co możesz robić praktycznie w każdym momencie dnia. Warto dodać, że używki typu alkohol czy nikotyna skutecznie obniżają twoje możliwości wytrzymałościowe.

Zobacz również: Ćwiczenia mięśni Kegla dla mężczyzn

8

Odpowiednie zachowanie w łóżku

Każda kobieta lubi, gdy mężczyzna w łóżku okazuje kreatywność. Przede wszystkim maniery, których już dawno się nauczyłeś musisz przenieść do sypialni. Nie chodzi oczywiście o puszczanie kobiety przodem, ale potraktowanie jej, jakby była jedyną kobietą żyjącą na tej planecie. Dotykaj ją całuj, liż, pieść, zadbaj o jej rozluźnienie i przyjemność – to podstawa, aby kobieta po prostu uwielbiała się z tobą kochać.

 3.8/5 (9 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Czy ostatnio Twoje pożycie wydaje Ci się nudne? Jesteście wciąż zmęczeni i nie macie ochoty na seks? A może po prostu...
Jak zwiększyć libido? Afrodyzjaki w kuchni
Czy ostatnio Twoje pożycie wydaje Ci się nudne? Jesteście...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt