Ramka z monetami

Jak zrobić ramkę z monetami?·

AlokiAloki - specjalista Tipy.pl
Ramka z monetami
1 z 8
Dużo podróżujesz i masz wiele monet z różnych krajów? Jeśli nie wiesz co z nimi zrobić proponuję wyeksponowanie ich w ramkach. Taka ramka może być również wspaniałym prezentem dla kogoś kto pracuje w bankowości, księgowości lub w finansach.
P

* Ramka na zdjęcia
* Pistolet na gorący klej
* Klej w sztyfcie
* Długopis lub ołówek
* Nożyczki
* Karton
* Monety
* Folia aluminiowa i taśma klejąca

1
Materiały potrzebne do zrobienia ramki z monetami
Zbierz odpowiednie materiały.
2
Odrysowywanie ramki
Wyciągnij podkładkę z ramki i odrysuj ją na kartonie. Następnie weź ramkę, przyłóż do wyciętego kartonu i odrysuj jej wewnętrzne krawędzie. Dzięki temu będziesz wiedzieć dokąd mniej więcej przyklejać monety (monety powinny być przyklejone głębiej, tak, aby ramka na nie zachodziła).
3
Wycinanie tektury
Wytnij tekturę wzdłuż zewnętrznych krawędzi.
4
Owijanie tektury folią
Tekturę wysmaruj z jednej strony dobrze klejem i na nią folią aluminiową zabezpieczając ją z drugiej strony taśmą klejącą. (Na tej folii będą przyklejone monety. Jeśli masz kiepski klej to monety mogą się odkleić, jeśli ramka będzie bez szybki. Dlatego zamiast kleju możesz pomalować tekturkę srebrną farbą w sprayu.)
5
Przyklejanie monet
Za pomocą pistoletu nakładaj na jedną stronę monet małą ilość kleju i przyklejaj je na folię aluminiową. Staraj się przyklejać monety jedna obok drugiej, aby było jak najmniej wolnej przestrzeni między nimi. W taki sposób wyklej pierwszą warstwę monet. Jak skończysz to poprzyklejaj drugą warstwę monet, jednak już nie tak gęsto jak poprzednio. Głównie chodzi o to, aby całkowicie zakryć folię aluminiową. Jeśli chcesz, możesz przykleić jeszcze trzecią warstwę monet.
6
Ozdobna ramka na zdjęcia
Poczekaj, aż klej zaschnie. Następnie włóż swoje dzieło do ramki. Gotowe.
7
Ramka na zdjęcia z monetami - zrób to sam do pokoju
Zamiast srebrnych monet możesz użyć miedziaków (w zależności od kolorystyki wnętrza w którym ma być umieszczona ramka). Jeśli używasz miedziaków możesz zrezygnować z folii aluminiowej i przyklejać je bezpośrednio na brązowej tekturze. Również warto dodać, że do miedziaków będzie pasowała brązowa ramka, a nie biała jak w przypadku srebrnych monet.
Strona 1 z 8

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane