Orgazm mężczyzny

Jak znaleźć punkt G u mężczyzny?
AgaKAgaK - specjalista Tipy.pl

Jednym z najbardziej wrażliwych miejsc do stymulacji na ciele mężczyzny jest prostata. Niestety większość partnerek nie ma pojęcia jak dotrzeć do tak zwanego punktu G. Dla niektórych mężczyzn stymulacja punktu G jest odpychająca a z kolei innych może doprowadzić do orgazmu o wiele bardziej intensywnego niż przy normalnym stosunku. Oczywiście można znaleźć punkt G lub prostatę - wymaga to tylko odrobinę praktyki.
1
Co ci się przyda?

Lubrykant i odpowiednio przycięte paznokcie.

2
Odpowiednia pozycja

Aby poszukiwania miały skutek mężczyzna musi ułożyć się w wygodnej pozycji, najlepiej na plecach. Zrelaksuj go, bo sytuacja może okazać się dość dla niego stresująca. Stymuluj jego penisa tak jakbyś chciała doprowadzić go do erekcji. Skup się również na mięśniach odbytu, aby były jak najbardziej rozluźnione. Bardzo ważne przy szukaniu punktu G jest wasze porozumienie. Niech mówi ci czy coś robisz dobrze czy źle - niech cię pokieruje.

3
Bądź przygotowana

Nałóż gumowe rękawiczki i weź niewielką ilość lubrykanta. Masuj palcem okolice jego odbytu, ale nie zapominaj o erotycznym nastroju. Pieść jego penisa cały czas drugą ręką. Mów do niego zmysłowo i pytaj czy mu dobrze. Nie śpiesz się.

4
Wejdź do środka

Aby znaleźć punkt G należy delikatnie wsunąć palec do odbytu. Powoli wsuwaj palec i jednocześnie patrz na jego twarz czy wyraża zadowolenie czy wręcz przeciwnie. Wsuwaj i wysuwaj delikatnie palec to pozwoli rozluźnić napięte mięśnie. Nie posuwaj się dalej dopóki nie da ci do zrozumienia, że wszystko jest dobrze. Jeśli dostaniesz jego akceptację wsuń palec jeszcze głębiej tam możesz już zacząć poszukiwania jego punktu G.

5
Musisz wiedzieć, czego szukasz

Zanim rozpoczęła się przygoda z poszukiwaniem jego punktu G pewnie zupełnie nie zdawałaś sobie sprawy z tego gdzie on może być. Gdy już jesteś w środku jest on raczej łatwy do zlokalizowania. Bulwiasta piłeczka jest jego punktem G połączonym z milionami nerwów, które można łatwo pobudzić – znajduje się bezpośrednio nad jego moszną w kierunku przodu ciała.

6
Pobudź go do orgazmu

Aby pobudzić go do orgazmu pocieraj punkt G w trakcie, gdy masujesz jego penisa. Nie martw się - on pragnie abyś to robiła. Będzie miał wytrysk zarówno wtedy gdy będziesz stymulowała penisa bądź nie. Upewnij się, że nie naciskasz go zbyt mocno bądź nie drapiesz nierównym paznokciem. Pytaj go czy jest mu dobrze i czy dalej pragnie abyś go masowała. Komunikaty między wami dodadzą wam więcej komfortu. Jeśli bardzo spodoba mu się stymulacja jego punktu G możecie na przyszłość zaopatrzyć się w różnego typu zabawki. Są również takie, które pomogą w szybszym odnalezieniu punktu G i jego stymulacji.

?

Wskazówki
* Jak widzisz punkt, G jest do odnalezienia. Wszystko zależy od tego czy twój facet pragnie i jest gotowy na tego typu doznania. Jeśli podejmiesz się tego wyzwania nie wycofuj się. Wiadomo, że zabawa w okolicach odbytu może być czasem nieprzyjemna, czym nie powinnaś się zrażać. Powodzenia w poszukiwaniach.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane