Chłopak z dziewczyną

Co zrobić żeby dziewczyna cię zauważyła?
AlokiAloki - specjalista Tipy.pl

Zanim przeczytasz ten tekst chciałabym Cię prosić, abyś nigdy nie był na tyle zdesperowany by zaimponować dziewczynie i nie zrobił czegoś głupiego. Baw się, skupiaj na szkole, uprawiaj różne sporty i ucz się nowych rzeczy. Staraj się już jako nastolatek budować swoją karierę. Miłość nie jest czymś co powinno cały czas zaprzątać twoją głowę. Jednak chcąc, nie chcąc będziesz się zakochiwać w różnych dziewczynach i aby je poderwać, będziesz musiał na początku sprawić, aby w ogóle zauważyły twoje istnienie. Jak to zrobić?
1
Dopasuj swój ubiór do typu swojej sylwetki i do wzrostu.

Jeśli jesteś niski nie ubieraj luźnych, wiszących w kroku spodni. Jeśli masz lekką nadwagę noś odpowiedni rozmiar ubrań (zbyt duże ubrania nie zatuszują twojej wagi a wręcz przeciwnie!). Zwracaj uwagę na to, co na siebie zakładasz i staraj się dopasować do siebie poszczególne części garderoby. Zadbany i modny wygląd może sprawić cuda!

2
Nie zaniedbuj nauki.

Jeśli będziesz zawsze przygotowany to wiele dziewczyn będzie cię prosić o pomoc w nauce - a to przecież szansa na ich poznanie i przebywanie sam na sam!

3
Jeśli nadarzy się tylko szansa to mów do niej.

Nie ważne, czy spotykasz ją w bibliotece czy w sklepiku szkolnym - powiedz coś do niej, aby cię w końcu zauważyła.

4
Dbanie o higienę osobistą jest niezwykle ważne.

Zadbaj o swoje ciało, włosy i zapach. Kobiety uwielbiają kiedy chłopak ładnie pachnie. Przypomnij sobie reklamy AXE, kiedy kobiety idą za zapachem. To nie jest ściema - tak jest naprawdę!

5
Zapisz się na siłownię lub regularnie uprawiaj jakiś sport.

Dziewczyny kochają dobrze zbudowanych chłopaków. Poza ich pełnymi uwielbienia spojrzeniami, będziesz bardziej pewny siebie i zdrowszy.

6
Naucz się czegoś nowego i rozwijaj tą umiejętność.

Może to być gra w piłkę nożną, granie na gitarze, śpiewanie, siatkówka, jazda na nartach czy snowboardzie, taniec, sztuka walki itp. Jeśli będziesz bardzo dobry w któreś z tych dziedzin to zwrócisz na siebie uwagę każdej dziewczyny.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Kinga
05.11.2015
Z tą siłownią to trochę przesada... Chłopcy którzy nie będą na nią chodzić również spodobają się dziewczyną! Po prostu chłopak nie może zachowywać się jak kretyn i na pewno musi wiedzieć kiedy się odezwać, a na pewno niech nie robi z siebie błazna i myśli, że to fajne.
daniel
02.11.2012

----aha ;/ jasne;/ mam tracić kasę na siłownię? przecież ja jestem zdrowy nie potrzebuję siłowni!