naszyjnik pleciony

Jak zrobić naszyjnik pleciony z koralików?·

aldona - specjalista Tipy.pl
naszyjnik pleciony
1 z 8
Nie oszukujmy się, biżuteria kupiona w sklepie jest droga. Jednak każda kobieta musi posiadać w swojej kolekcji chociaż kilka ozdób na specjalne okazje. Doskonałym rozwiązaniem jest tutaj biżuteria robiona własnoręcznie. Koszt wykonania takiej biżuterii jest bardzo niewielki, a przy odrobinie kreatywności możemy otrzymać naprawdę profesjonalnie wyglądające ozdoby. Przykładem może być tutaj pleciony naszyjnik, wykonany z koralików. Jeśli wpadł ci w oko, poniżej dowiesz się jak go zrobić.
P

* koraliki
* szczypce jubilerskie
* łańcuszek (około 50cm)
* kółka jubilerskie (2 duże)
* zapięcie i zapinki jubilerskie
* nożyczki
* sznurek jubilerski

1
naszyjnik pleciony - krok 1
Utnij 6 kawałków sznurka jubilerskiego o długości około 25cm każdy. Jest to długość znacznie większa, niż potrzebujesz, ale lepiej uciąć nadmiar sznurka, niż przekonać się na końcu, że naszyjnik jest zbyt krótki. Na każdy z sześciu sznurków nawlecz koraliki (łańcuch korali powinien mieć długość 14cm).
2
naszyjnik pleciony - krok 2
Końce dwóch sznurków przewlecz przez zatrzask. Zwiąż sznurki w węzeł, umieść na nim zatrzask, a następnie zaciśnij go szczypcami. To samo zrób z drugiej strony.
3
naszyjnik pleciony - krok 3
Analogicznie postępuj z pozostałymi sznurkami. Staraj się by zatrzask był możliwie jak najbliżej końca łańcucha korali.
4
naszyjnik pleciony - krok 4
Zrobione w krokach poprzednich trzy łańcuchy korali przymocuj do kółka jubilerskiego. Z drugiej strony kółka zamocuj łańcuszek. Długość łańcuszka powinna wynosić około 25cm.
5
naszyjnik pleciony - krok 5
Na drugim końcu łańcuszka zamocuj zapięcie.
6
naszyjnik pleciony - krok 6
Analogicznie zrób drugą połowę naszyjnika. Zapleć korale w warkocz. Do kółka jubilerskiego przymocuj ich wolne końce, a z drugiej strony przytwierdź kolejny łańcuszek, również o długości 25cm.
7
naszyjnik pleciony - krok 7
Drugi koniec łańcuszka doczep do zapięcia. Naszyjnik gotowy.
Strona 1 z 8

Powiązane porady

Pudełko na pierścionki
broszka kwiat
kolczyki z siecią pająka

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane