Gra wstępna

Jak powinna wyglądać gra wstępna?

AgaKAgaK - specjalista Tipy.pl
Mimo że gra wstępna to preludium do seksu, dla niektórych może być tak naprawdę daniem głównym a nie tylko drobną przekąską. Wiem, że doskonale potrafisz całować czy w odpowiedni sposób ściągać ubranie z kobiety! W tym artykule mam kilka dodatkowych porad jak urozmaicić grę wstępną.
1
Całuj ją namiętnie

Mam całkowitą pewność, że całowałeś się z niejedną kobietą, ale czy kiedykolwiek całowałeś tak, że kobiecie sukienka sama zaczęła się zsuwać? Następnym razem, gdy będziesz chciał ją pocałować chwyć dłońmi jej twarz i popatrz głęboko w oczy. Przytrzymaj tak około dwóch minut i następnie pocałuj ją. Podczas pocałunku nie wpychaj na siłę języka do jej gardła. Chwilami liż jej wargi delikatnie cmokaj. Przesuń ręce do tyłu jej głowy i delikatnie złap za włosy. Całuj ją dalej namiętnie a twoje ręce niech zaczną przesuwać się po jej ciele, ale nie dotykaj jej piersi i pochwy.

2
Rozbieraj ją powoli

Tym razem to nie jest szybki numerek, podczas którego pozbywacie się ubrań w kilka sekund. Tej nocy będziesz powoli rozpinał jej bluzkę, (jeśli oczywiście jest na guziki) i następnie podniesiesz ją do góry, aby ściągnąć ją z niej przez głowę. Biustonosz pozostaw na miejscu. Delikatne pocałunki przy obrzeżach biustonosza sprawią jej niesamowitą przyjemność. Palcami dotykaj okolice jej tali. Jeśli będziesz gotowy, aby przejść do następnego kroku rozepnij biustonosz, niech zsunie jej się delikatnie po sutkach. Teraz zacznij lizać i ssać jej sutki.

3
Całuj ją delikatnie

Gdy ściągniesz jej koszulkę i stanik całuj ją namiętnie jak wcześniej, ale tym razem dołącz swoje ręce masując jej plecy – przesuwaj dłonie w górę i w dół. Im siła pocałunku jest mocniejsza, tym mocniejszy powinien być również nacisk rąk. Teraz przenieś swoje dłonie na jej biodra i zjedź nimi delikatnie po pośladkach aż na uda. Unieś ją niech owinie swoje nogi wokół twojej talii i przenieś ją na łóżko.

4
Seks na sucho

Udawajcie, że uprawiacie seks wówczas gdy będziecie mieć na sobie ubrania. Oprzyj dłonie na łóżku między jej ramionami i delikatnie przyciśnij ją swoim ciałem tak, jakbyś chciał w niż wejść. Teraz nadaj rytm tak jakbyś ją penetrował. Uwierz - jej wyobraźnia będzie szalała a twoja zresztą też.

5
Rozbierz ją do naga

Teraz nadszedł czas, aby ściągnąć z niej wszystko. Za każdym razem, gdy ściągasz element jej ubioru całuj ją i liż. Nie śpiesz się w trakcie procesu rozbierania. Pokaż jej, że doceniasz każdy centymetr jej ciała. Gdy już będzie naga rozbierz się również powoli i połóż obok niej.

6
Drocz się z nią

Seks oralny jest zawsze dobrym pomysłem, gdy jesteś z kobietą, ale tym razem podrocz się z nią. Nanieś na dłoń lubrykant i wolnymi ruchami rozmasuj go na swoim pensie przesuwając dłoń w górę i w dół. Następnie ocieraj nim jej wargi sromowe i drażnij jej łechtaczkę. Powtarzaj tą czynność do momentu aż cię zacznie błagać abyś w nią wszedł. W tym momencie kończy się gra wstępna i zaczyna finał.

?

Wskazówki
* To niesamowite jak wiele gra wstępna może wnieść do życia seksualnego. Oczywiście szybkie numerki są jak najbardziej wskazane, ale nie ma to jak stosunek seksualny w pełnym znaczeniu tych słów. Szybki seks na pewno pozwala rozładować napięcie i daje relaks, ale jak wiele emocji towarzyszy wam w trakcie gry wstępnej nie mówiąc o finale, który zyskuje wiele na mocy.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

masturbacja mężczyzn - techniki
podniecona kobieta
necking

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

joonek
05.11.2015
Dodałbym jeszcze do tego masaż erotyczny, który także świetnie się sprawdza podczas gry wstępnej. Zainteresowanych odsyłam do: http://wiecejmeskosci.pl/gra-wstepna-przed-seksem ,gdzie opisane jest na jakich częściach ciała powinno się skupić najbardziej
joonek
05.11.2015
Wpisz komentarz