Gra wstępna

Pozycje do gry wstępnej

AgaKAgaK - specjalista Tipy.pl
Pragniesz rozgrzać emocje w sypialni? Czasem pomagają pikantne słówka, czasem seksowna bielizna i inne gadżety. Może tym razem spróbujesz czegoś nowego a mianowicie ciekawych pozycji, które przydadzą się do niezapomnianej gry wstępnej.
1
Gra wstępna 1
Nurkowanie nosem

Ona leży plecami na łóżku a ty klękasz przed nią. Teraz bierzesz jej nogi i zakładasz sobie na ramiona. Powinieneś chwycić dłońmi jej tyłek, co da jej dodatkowe wsparcie. Podłóż poduszkę pod jej ramiona, aby leżało się jej bardziej komfortowo.

Korzyści dla ciebie – w tej pozycji możesz spojrzeć na jej ciało z innej perspektywy. Widzisz najpiękniejsze partie, a dłońmi możesz dotykać te tylne, którym zazwyczaj nie możesz się oprzeć.

Korzyści dla niej – odczucia z seksu oralnego pod tym kątem będzie dla niej naprawdę przyjemne. Jedynym mankamentem jest ból szyi, który może się pojawić, ale możesz temu zaradzić podkładając poduszkę w odpowiednim miejscu.

2
Gra wstępna 2
„Dojna krowa”

Ty klęczysz na czworaka, podczas gdy ona leży na plecach z głową między twymi nogami tuż pod twoim członkiem.

Korzyści dla ciebie – ta pozycja jest idealna przede wszystkim z dwóch powodów. Po pierwsze masz możliwość kontrolowania tego jak ona sprawia tobie przyjemność. Po drugie w tej pozycji ma idealny dostęp do okolic twojego członka, którego może popieścić oralnie.

Korzyści dla niej - ta pozycja nie wymaga od niej wiele wysiłku. Może położyć się wygodnie i pieścić cię swoim językiem. Ta pozycja jest idealna, gdy partnerka miała ciężki dzień a ty po prostu marzysz o seksie oralnym.

3
Gra wstępna - 69
Pozycja 69

Klasyczna pozycja 69 polega na tym, że leżycie naprzeciwko swoich miejsc intymnych i pieścicie je sobie nawzajem. W tej pozycji ona leży na plecach i rozkłada nogi w powietrzu, podczas gdy ty kładziesz się na niej również z rozszerzonymi nogami.

Korzyści dla ciebie – podobnie jak w przypadku wcześniejszej pozycji możesz kontrolować wszystkie ruchy i ich intensywność w zależności od tego jak lubisz. Inną satysfakcjonującą rzeczą w tej pozycji jest to, że za pomocą języka czy palców możesz naprawdę się zmęczyć.

Korzyści dla niej – Może położyć się wygodnie z rozłożonymi nogami i czerpać przyjemność. Aby wyrównać wysokość między wami i ułatwić ci dostęp podłuż pod jej pośladki mięciutką poduszkę. Ona podobnie jak ty ma możliwość korzystania z palców, języka i ust, aby zrobić ci przyjemność. Ta pozycja jest dość wymagająca. Wymaga nie lada skupienia - oprócz czerpania przyjemności musisz ją jednocześnie dawać.

4
Gra wstępna 4
Od tyłu

Podczas gdy ona leżu na brzuchu, zbliż się do niej pomiędzy jej nogami. Umieść poduszkę pod jej brzuchem w celu łatwiejszego dostępu do jej narządów płciowych.

Korzyści dla ciebie - masz nad nią pełną kontrolę. Możesz używać rąk języka i warg. Jakikolwiek sposób wybierzesz ona na pewno będzie zadowolona i odprężona.

Korzyści dla niej – wielkim plusem tej pozycji jest element zaskoczenia gdyż tak naprawdę nie wie, czego może się spodziewać. Wątek tajemniczości tej pozycji sprawi, że emocję będą jeszcze większe a doznania mocniejsze.

5
Gra wstępna 5
Tyłem do niej

Ona kładzie się na boku z jedną nogą wygiętą do góry a drugą wyprostowaną. Ty leżysz na jej wyciągniętej nodze, tyłem do niej. Pozycja ta jest idealna do pieszczot, masażu nóg i stóp.

Korzyści dla ciebie – pozycja ta pozwala nie tylko na obopólny relaks, ale również porównanie waszych technik masażu stóp. W tej pozycji ona ma dostęp do twoich pośladków oraz okolic intymnych, które może pieścić dłońmi. Ta pozycja jest szczególnie lubiana przez fetyszystów mających bzika na punkcie stóp.

Korzyści dla niej – jest to świetny sposób, aby ją zrelaksować i poprawić nastrój. Poza tym jak większość kobiet uwielbiających męskie pośladki ma świetny widok, aby podziwiać je u ciebie.

?

Wskazówki
* Nie jest powiedziane, że odpowiednie pozycje sa zarezerwowane tylko dla seksu. Jak widzisz gra wstępna może być również urozmaicona ciekawymi pozycjami. Koniecznie wypróbuj przynajmniej jedną z nich ze swoją partnerką. Założę się, że doceni twoją kreatywność i odpłaci cudownymi oralnymi pieszczotami.

Strona 1 z 3

Powiązane porady

sex przez telefon
necking
prezerwatywy

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane