strój wiatru

Jak przebrać dziecko za wiatr?

DorotaDorota - specjalista Tipy.pl
strój wiatru
1 z 4
Wiatr jest nieuchwytnym żywiołem. Jak więc zamknąć w dziecięcym kostiumie? Może spodoba ci się pomysł poniżej. Uznałam, że najlepszym symbolem wiatru jest.. sam wiatr. Stąd rozczochrane włosy i wygięty krawat. Poświęć chwilę czasu na dopracowanie tego przebrania, a efekt zdmuchnie wszystkich z miejsc.
1
strój wiatru - krok 1
Ze względów technicznych najlepiej będzie, jeśli twoje dziecko ma długie włosy. W przeciwnym razie efekt może nie być aż tak widoczny. Zwilż włosy dziecka. Każ mu się położyć na stole lub na ławce, tak, by jego włosy zwisały w dół. Używając mocnych kosmetyków do włosów (supermocnego lakieru i żelu do włosów), naciągnij włosy w dół, rozczochraj je nieco i splącz ich końce ze sobą. Spryskaj je srebrnym sprayem koloryzującym do włosów (do kupienia tutaj). Nie bój się, kolor zniknie po pierwszym myciu.
2
strój wiatru - krok 2
Żeby efekt był jeszcze lepszy, zrobimy teraz smagany wiatrem krawat. Zwykły krawat zawiąż. Z dającego się łatwo formować drutu zrób kształt przypominający związany krawat, robiąc na górze pętlę. Końce drutu zabezpiecz taśmą maskującą.
3
strój wiatru - krok 3
Ubierz dziecko w elegancką koszulę, zawiąż mu na szyi krawat, a jego końce puść na plecy dziecka. Włóż w końce krawata (zaczynając tuż pod węzłem) uformowane w kroku poprzednim końce drutu. Jeśli potrzeba, zamocuj je nitką. Drucianą pętlę zagnij natomiast do wewnątrz i wsuń pod koszulę dziecka, tak by leżała ona płasko na jego plecach. Przyklej ją do koszuli lub podkoszulka. Wygnij krawat tak, by wyglądał na smagany wiatrem.
?

Wskazówki
Ostrzeż dziecko, że musi uważać na druciany krawat. Zabroń mu opierać się o ściany lub oparcia krzeseł. Chociaż drut w przypadku nieuwagi jedynie się zakrzywi, lepiej dmuchać na zimne.

Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane