Kartka na Dzień Nauczyciela

Jak zrobić kartkę na Dzień Nauczyciela?
Karolcia - specjalista Tipy.pl

14 października to Dzień Nauczyciela czyli inaczej Dzień Edukacji Narodowej. W ten dzień powinniśmy podziękować naszym wychowawcom i wszystkim nauczycielom za pracę, wysiłek i cierpliwość włożoną w naszą edukację. Oprócz życzeń i kwiatków możemy dać nauczycielom własnoręcznie zrobione kartki. Pomysł na taką kartkę znajdziesz poniżej.
1
Zrób bazę kartki. Aby ją zrobić weź kawałek niebieskiej tekturki o wymiarach 24 cm szerokości na 30 cm wysokości i zegnij ją na pół.
2
Z notatnika na spirali wydrzyj jedną kartkę o wymiarach około 18 cm na 10 cm. Na obrzeżach kartki i w jej rogach rozetrzyj ołówek lub czarny cień do oczu. Za pomocą stempelków napisz "Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Nauczyciela" lub jeśli robisz kartkę dla nauczyciela angielskiego "Happy Teachers Day". Jeśli nie masz stempelków napisz życzenia ręcznie.
3
Ołówek
Zrób ołówek:

Najpierw wytnij z ciemno-niebieskiego papieru prostokąt o wymiarach 3 cm szerokości na 17 cm długości. Jeden koniec wytnij na kształt zygzaka.

Z szarego papieru wytnij prostokąt o wymiarach 3 cm na 2 cm i połóż go na koniec ciemno-niebieskiego prostokąta, po drugiej stronie zygzaka (patrz zdjęcie).

Wytnij kwadrat z różowej kartki o wymiarach 3x3 cm. Zaokrąglij jego dwa rogi i przyłóż do końca ciemno-niebieskiego prostokąta (patrz zdjęcie). Wytnij prostokąt z jasno-brązowej kartki papieru o wymiarach 3x2 cm i połóż pod koniec granatowego prostokąta po stronie zygzaka. Przytnij dwa rogi pod kątem, aby utworzyć szpic ołówka.

Przyłóż kawałek czarnego papieru do szpica ołówka i podetnij go pod kątem, tak, aby utworzyć rysik. Szpic delikatnie podetnij, aby wyglądało, że ołówek był już używany.

Wszystkie "części" ołówka sklej ze sobą klejem biurowym. Czarnymi cieniami do oczu obrysuj dolną część ołówka, aby nadać mu wyglądu trójwymiarowości.

4
Jabłko
Zrób jabłko:

Wytnij kształt jabłka z czerwonej kartki - jabłko powinno mieć około 5 cm wysokości i 5,5 cm szerokości. Z brązowej kartki wytnij ogonek, zaś z zielonej listek. Wycieniuj jabłko i listek czarnymi cieniami do powiek (patrz zdjęcie).

5
Złóż wszystkie części kartki.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Sanni
14.10.2013
Moje ładniejsze
rychu
13.10.2011
super dzięki za to i polecam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!