piękne włosy

Domowe sposoby na lśniące włosy?

hugger - specjalista Tipy.pl
Wszystkie chciałybyśmy mieć piękne, zdrowe i lśniące włosy. Na pewno nie zawahamy się przed zastosowaniem różnych metod, które miałyby naszym włosom dopomóc i sprawić, że będą błyszczeć już z daleka. Zanim jednak sięgniesz po gotowe produkty ze sklepowej półki, proponuję zrobić kosmetyki domowe. Poniżej znajdziesz kilka prostych przepisów.
1

Piwo i herbata to jedne z najstarszych metod na pięknie lśniące włosy. Zaparz torebki herbaty w odpowiedniej do płukania głowy ilości wody. Pozostaw do wystygnięcia. Spłucz umyte już wcześniej szamponem włosy. Podobnie z piwem. Odpowiednie do płukania włosów powinno mieć temperaturę pokojową. Otwórz butelkę lub puszkę i pozostaw piwo do odgazowania.

2

Świetnie też do spłukiwania włosów sprawdzi się woda wymieszana z sokiem z cytryny. Dzięki tej płukance włosy będą lśniące i sprężyste.

3

Dobrym środkiem na lśniące włosy jest też ocet. Dzięki niemu włosy nabiorą blasku.

4

Aby uzyskać piękny połysk możesz też wykorzystać miód. Zmieszaj 3 łyżeczki miodu z 2 szklankami wody. Dokładnie zamieszaj. Używaj jako lotionu.

5

Również henna sprawdzi się rewelacyjnie jako odżywka do włosów. A wiadomo – odżywione włosy to piękne i błyszczące włosy.

6

Dodaj odrobinę sody oczyszczonej do szamponu. Soda usunie brud i łój z włosów, pozostawiając je czyste i lśniące.

7

Zaparz szklankę mocnego espresso, może być podwójne. Pozostaw do przestygnięcia. Polej kawą niezmoczone, suche włosy i pozostaw na 20 minut. Po tym czasie spłucz głowę.

8

Możesz też zrobić sobie szampon jajeczny. Składniki jakich potrzebujesz to 1 jajko, 1 łyżeczka oliwy z oliwek, 1 łyżeczka soku z cytryny, 1 łyżka naturalnego mydła w płynie, 1/2 szklanki wody lub herbaty ziołowej oraz 5 kropli wybranego olejku eterycznego. Zmieszaj wszystkie składniki ze sobą i ciesz się nowym, dodającym blasku szamponem. Pamiętaj o dokładnym spłukaniu włosów.

9

Wmasuj w skórę głowy sodę oczyszczoną. Soda wchłonie nadmiar łoju i usunie martwy naskórek ze skóry. A wiadomo, zdrowa skóra głowy, to zdrowe włosy. Dokładnie zmyj później głowę. W początkowej fazie może Ci się wydawać, że włosy są przesuszone, ale po kilku tygodniach zauważysz różnice, na duży plus.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

maseczka na włosy
geste brwi
farbowanie włosów

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

Julia
07.11.2016
Ngcyukfkfhcjgxd
majkaku.95
04.02.2013
Świetne porady! Chętnie wypróbuję chociażby tą z cytryną. Nie wymaga zbyt dużej pracy, a skoro efekty warte są zachodu, to czemu nie?
lusia1794
03.02.2013
Super artykuł. Wypróbowałam sposób wody z cytryną . Włosy są po nich takie lekkie i inne w dotyku. Odżywione.