Jak dobrać biustonosz do dekoltu

Jak dobrać biustonosz do dekoltu?

UrodaUroda - specjalista Tipy.pl
Chcesz założyć wymarzoną sukienkę lub bluzkę i chcesz wyglądać jak najlepiej? Wystarczy dobrać odpowiedni biustonosz – podkreśli on walory stroju, a jednocześnie wcale nie będzie go widać. Ważne jest by był on wygodny, dobrze podtrzymywał piersi, podkreślał ich kształt i nie wystawał spod ubrania. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, które pomogą ci dobrać odpowiedni biustonosz.
1
Jeśli wybierasz bluzkę lub sukienkę z głębokim dekoltem w szpic polecam założenie pod spód stanika typu push-up z płytkimi miseczkami połączonymi wąskim paseczkiem. Dekolt tego typu ma na celu wyeksponować twoje piersi i zadanie to w stu procentach spełni tego typu biustonosz. Dobrym rozwiązaniem będą także odpinane ramiączka, które możesz zapiąć na szyi.
2
Do topu lub sukienki odsłaniającej plecy najlepszy będzie stanik bez ramiączek, ale koniecznie z usztywnianym i miseczkami. Nie spłaszczy on biustu, a specjalne paseczki silikonu pozwolą utrzymać go na miejscu. Ewentualnie zawsze można kupić silikonowe szelki i zapiąć do stanika.
3
Wybierając strój z dekoltem wyciętym w łódkę należy dobrać biustonosz z szeroko rozstawionymi ramiączkami, najlepiej jak najcieńszymi. Dobrym rozwiązaniem będzie także dobranie odpowiedniego koloru, wówczas nawet, gdy delikatnie się wysunie spod ubrania, nie będzie rzucał się w oczy.
4
Do kreacji posiadających na plecach skrzyżowane paski najlepszy będzie stanik z odpinanymi długimi ramiączkami, u którego zapięcie znajduje się nisko na talii. Ramiączka można skrzyżować na plecach i spiąć w talii lub założyć na szyję. Doskonałym rozwiązaniem mogą być jednorazowe samoprzylepne płatki, które podnoszą piersi.
5
Pod suknię lub top bez ramiączek doskonale nadaje się gorset z odpinanymi ramiączkami. Bielizna ta dzięki wyprofilowanym miseczkom ładnie wyeksponuje i podtrzyma biust, pionowe fiszbiny dodatkowo wymodelują nam sylwetkę.
6
Biustonosz z ukośnym ramiączkiem będzie idealny pod bluzkę lub sukienkę odsłaniającą jedno ramię. Ramiączko można przepiąć w zależności od tego, które ramię będzie odsłonięte. Najlepszym rozwiązaniem będzie asymetryczny stanik usztywniany lub bardotka z odpinanymi ramiączkami.

Powiązane porady

Biustonosz
stanik do karmienia

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

radiolotka
02.07.2012
Ja biustonosze to już tylko kupuję u mojej brafiterki, większość kobiet złe biustonosze noszą, bo nikt im nie doradzi, a Panie w zwykłych sklepach triumpha są beznadziejne
WildOrchid
13.06.2010
Do dekoltów to plunge, nie push up.