Kwiat quilling

Jak zrobić quillingowe kwiaty?·

AkabaAkaba - specjalista Tipy.pl
Kwiat quilling
1 z 12
Quilling jest wspaniałym sposobem na ozdabianie kartek okolicznościowych, zaproszeń, jak również prezentów. Jeśli również lubisz w ładny i oryginalny sposób pakować prezenty to może spodoba ci się poniższy kwiat z mnóstwem płatków.
P

* Igła do quillingu (do kupienia tutaj)
* Czarny pasek papieru o szerokości 3mm
* Pomarańczowy papier dwustronny (do kupienia tutaj)
* Klej
* Linijka
* Gilotyna do cięcia papieru (opcjonalnie)
* Ostre nożyczki
* Wykałaczka do nakładania kleju

1
quilling kwiatek 1
Aby zrobić środek kwiatka nawiń na igłę do quillingu czarny pasek papieru (około 60 cm).
2
quilling kwiatek 2
Przyklej koniec paska i ściągnij całość z igły.
3
quilling kwiatek 3
Za pomocą okrągłego końca igły (lub palcem) delikatnie wepchnij środek czarnego pierścienia do środka w taki sposób, aby utworzyć kopułkę.
4
quilling kwiatek 4
Nałóż niewielką ilość kleju do kopułki, aby zabezpieczyć jej kształt. Odłóż ją na bok, aż klej zaschnie.
5
quilling kwiatek 5
Z pomarańczowego papieru (lub z białego, który później pomalujesz na wybrany kolor) wytnij 4 paski o następujących wymiarach:
2,5 x 10 cm
4 x 10 cm
5,5 x 21 cm
7,5 x 27,5 cm
6
quilling kwiatek 6
Każdy z pasków złóż na pół po długości. Nie dociskaj palcami zagięć, aby płatki były później pełniejsze. Jeśli używałaś białego papieru to nadszedł czas na jego pomalowanie pomarańczową farbką.
7
quilling kwiatek 7
Przytrzymaj paski tak jak na zdjęciu i zrób na nich nacięcia zaczynając od zgięcia w kierunku ich otwartej części. Staraj się robić nacięcia dokładnie, w takich samych odstępach i o takich samych długościach. Im szerszy pasek tym głębsze nacięcia, jednak część nieprzecięta musi być we wszystkich paskach taka sama.
8
quilling kwiatek 8
Sklej ze sobą końce pasków, sklejając je od najszerszego do najwęższego tworząc jeden, długi pasek. Czarną kopułkę przyklej na końcu paska z tej strony, z której pasek jest najwęższy. Poczekaj, aż klej zaschnie.
9
quilling kwiatek 9
Powoli i ostrożnie nawijaj pasek dookoła kopułki (patrz zdjęcie).
10
quilling kwiatek 10
Jak cały pasek będzie zawinięty dookoła kopułki przyklej jego koniec oraz nałóż trochę kleju na paski od tyłu, aby zapobiec ich rozwinięciu.
11
Pakowanie prezentu - quilling kwiatek
Tak wykonanym kwiatkiem możesz ozdobić prezent dla przyjaciół!
Strona 1 z 12

Powiązane porady

Pakowanie prezentów - koszula męska
Pomysłowo zapakowany prezent
pudełko

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Gunia
25.02.2013
Bardzo fajne.
Jabluszko
13.02.2013
Eeeeeee.... nie wyszedł mi za dobrze. Od doły jest strasznie gruby i przez to nie mogę go nigdzie nakleić, bo wygląda to nieładnie. Jak to poprawić?