Para w łóżku

Jak znaleźć punkt G u faceta?

AgaKAgaK - specjalista Tipy.pl
Nieważne czy jesteś w łóżku grzeczną dziewczynką czy ostrą kocicą, ale z pewnością niejeden raz wykrzyczałaś swojemu facetowi jak bardzo go kochasz, gdy doprowadził cię do orgazmu stymulując twój punkt G. Ale, w jaki sposób chcesz się za to zrewanżować? Możesz sprawisz mu przyjemność pieszcząc jego punkt G. Tak - istnieje coś takiego jak męski punkt G, choć wcale nie jest aż tak łatwo go znaleźć jak u nas, kobiet. Gdy pieścisz faceta pamiętaj, że nie tylko jego penis i jądra potrzebują stymulacji. Męski punkt G lub gruczoł krokowy leżący w połowie drogi do jego odbytu. Może to nie brzmi zbyt apetycznie, ale pamiętaj, że gdy on cię zadowala w tym miejscu to raczej się nie skarży. W każdym razie, kiedy w końcu uda ci się zlokalizować jego punkt G mocno naciśnij i delikatnie stymuluj. Może za pierwszym razem jego reakcja będzie dziwna, ale uwierz, gdy odpowiednio dopieścisz jego punkt G będzie błagał cię o więcej. Przeczytaj ten artykuł a dowiesz się jak odpłacić swojemu kochanemu za chwile rozkoszy, jakie wciąż ci funduje.
1
Trochę lubrykantu

Zainwestuj w lubrykant na bazie wody, gdy umieścisz go na palcu łatwiej będzie ci w poszukiwaniach tego wiadomego punktu.

2
Włóż palec wewnątrz

Wsuń palec do jego odbytu – zrób to bardzo wolno. Na początku nie wchodź bardzo głęboko, wsuwaj i wysuwaj kawałek palca aż zobaczysz jego reakcję, że jest mu z tym dobrze.

3
Punkt G u mężczyzny
Przejdź dalej

Kiedy zobaczysz, że jest mu dobrze a palec będzie miał już więcej luzu przesuń go głębiej. Twoja dłoń powinna być skierowana ku górze w kierunku brzucha chłopaka. Zagnij palec a na pewno wyczujesz to miejsce, do którego chciałaś dotrzeć.

4
Skorzystaj z języka

W trakcie, gdy będziesz stymulowała jego prostatę nie zapominaj o jego jądrach i penisie. Dodaj mu jeszcze więcej emocji ssąc penisa i liżąc jego jądra.

5
Zainwestuj w zabawki

Istnieją różnego rodzaju zabawki stworzone specjalnie po to, aby stymulować męski punkt G. Jeśli ty i twój mężczyzna jesteście gotowi, aby przejść w sypialni na kolejny poziom możecie dokonać takiego zakupu. Duży wybór różnego rodzaju gadżetów znajdziesz w Internecie.

Powiązane porady

sex przez telefon
Jak uprawiać petting?
Cybersex

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Ognista
19.08.2015
no to szukamy punktu g u mojego ukochanego